Laatste loodjes, nog 2 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MinnieJ, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Of bestaat er al zo'n topic?? Ik zag er eentje voorbij komen maar die was al vrij oud:D

Ik ben zwanger van de 3e, momenteel begin ik last te krijgen van wat ik vermoed indalingsweeen (kramp in liezen/onderbuik), slapen is een ramp:p, draaien lukt al een tijdje niet meer dus vaak word ik na uuuuuuuuuuuren wakker in dezelfde houding.

Verder last van BI, eerst zat dit meer in mijn bil, maar daar heb ik al een paar weken geen last meer van na het lezen van tips en 3x fysio, nu heb ik sinds een paar dagen last van mijn schaambeen, maar het is nog te doen.

Morgen komen mijn schoonouders vanuit Italië (oppas voor andere 2 kids) en ze blijven tot ik ruim een week overtijd ben, dus hopelijk beval ik voor die tijd!!

2. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Mijn laatste loodjes zijn echt het laatst. Ik ben zondag uitgerekend dus vandaag 39.4 weken zwanger en de tijd gaat zooo langzaam!! (Voor mijn gevoel;):D) De kleine geeft nog weinig tekens dat hij zit hebt om geboren te worden dus het begint nu toch wel erg spannend te worden. Als hij er dinsdag nog niet is dan word ik gestript dus duimen dat hij zich voor die tijd aandient!

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Spannend he die laatste dagen. Ik ben morgen 39 weken en van mij mag ze komen.
    Ik ben zo moe, last van mijn bekken en eigenlijk last van alles. Als ik naar de supermarkt ben geweest ben ik de rest van de dag helemaal op. Voel me ook schuldig naar mijn zoontje dat ik praktisch niks kan.
    Gelukkig zal het niet lang meer duren maar oooh wat gaan die laatste dagen langzaam!
    Eerst dacht ik ooh alweer een week voorbij en nu denk ik jemig nog een week :$.(of misschien wel 3...)

4. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hoi dames,

Voor mij is het nog iets langer dan 2 weken. 2,5 week namelijk hihi. Maar van mij mag ze nog wel even blijven zitten hoor. Zoontje is 16 juni jarig en viert as zondag de 14e zijn verjaardag. Hoop zo dat ze dr niet op die data's aankondigd:) Ik geniet ook nog echt van mijn zwangerschap, aangezien het de laatste is. Gelukkig (nog) geen lichamelijke kwaaltjes.

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier ook nog een kindje die in juni jarig is, dus ik hoop dat de baby of een week te vroeg komt of een week te laat :p

Ach...hadden we er maar controle over he?!

@Strandbal, heel erg herkenbaar, ik had bij de 2e vanaf 32 weken BI zo erg dat ik dus echt geen boodschappen emer kon doen want ik redde t niet tot de supermarkt om de hoek. Ik zat dus echt aan huis gekluisterd, daarom deze zwangerschap heel voorzichtig aan gedaan, gelukkig niet zoveel last gehad als bij mijn tweede, maar nu sinds een week of 2 als ik naar de supermarkt ga, en helemaal lopend, dan heb ik savonds erg last van harde buiken en m'n bekken.

6. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    hier ook alweer 37 weken :) oudste zoontje was 27 mei jarig en jongste zoon is 25 juni jarig maar we vieren bijde verjaardagen dit jaar samen. aanstaande zondag dus hun feestje mede omdat de laatste 2 met 38+4 en 38+6 geboren zijn wilde we zeker weten dat we de boel niet zouden moeten verzetten ;) en zondag is mooi in het midden :p

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

@shirley 25 juni is mijn uitgerekende datum, en 26 juni wordt mijn middelste 2 jaar, ik ben benieuwd....

8. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    wat leuk :D en spannend ! dat zou wel een leuke zijn als je kleine wondertje op de uitgerekende datum komt:D

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja dan maken we er gewoon 1 groot feest van toch?! Ik dacht dan vieren we met kleine groep wel apart de verjaardag en nodigen we vrienden enzo gewoon in 1x uit om de verjaardag van allebei te vieren. Komt tijd komt raad :)

10. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    idd ! super handig :D hier zal het ook niet veel schelen betreft geboorte datum hoop alleen niet dat hij op exact de zelfde dag geboren word dat zou ik dan wel weer een beetje jammer vinden:)

11. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hier is het ook niet echt een mega probleem mocht de baby de 16e geboren worden. Denk dat we vanaf volgend jaar de verjaardagen sowieso samen moeten vieren. Gezellig juist!

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat grappig dat het allemaal zo dicht op elkaar zit. Heeft ook weer voordelen, ben je binnen een maand van de verjaardagen af. Mijn zoontje is van 6 december en ben 19 juni uitgerekend van onze dochter. Compleet ander seizoen maar wel leuk.

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik kom er ook bij. Morgen 38 weken. :)

14. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag precies 38 weken. Ik heb de laatste dagen last van het indalen. Druk van onderen en af en toe een brandend gevoel. Ook heb ik sinds een week een beetje opgezette voeten en handen.

Ook heb ik helaas zwangerschapssuiker, dus ijsjes met dit warme weer is aan mij niet besteedt :(. Maar goed, nog een paar weekjes max voor de baby!

Verder voel ik me goed! Alles is er klaar voor, dus van mij mag ze komen!

Kunnen jullie de warmte een beetje aan?

15. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Wat leuk trouwens die verjaardagen zo dicht op elkaar! Wij zijn allebei in het najaar jarig, dus nu juist leuk een juni baby. Ik ben de 25e uitgerekend.

16. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    @konijnhangoor, is het niet zo bij zw.diabetes dat je dan eerder wordt ingeleid?

Wat betreft de warmte; ik zit zo veel mogelijk binnen op de bank met veel spa rood haha. Bij ons is het heerlijk koel binnen.

17. meintje83

meintje83 Actief lid

15 apr 2015
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zwangerschapsdiabetes, maar ik maak zelf ijs wat ik wel kan eten :)

En ik word ingeleid bij 41 weken, omdat ik alleen een dieet heb

Wat betreft laatste loodjes, was vandaag de stad in om nog wat spulletjes te kopen, en dan merk ik thuis toch wel erg veel last van m'n bekken, een stuk meer dan een maand geleden, maar ik heb geen zin om te gaan zitten wachten, want dat kan nog wel 1,5 week duren...
    Verder eigenlijk nergens last van, alles gaat gewoon op een lager tempo met veel pauze tussendoor :)

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

oh ik heb precies dezelfde kwaaltjes, brandt het bij jou ook af en toe bij je schaambeen?

Hier eigenlijk niet zoveel last van de warmte, ik ben zelf eigenlijk iemand met een erg lage bloeddruk altijd en altijd erg kouwelijk, dus ik heb sowieso nooit zo snel last van warmte, wel lekker juist. Wel vind ik het dan jammer dat ik dan zo weinig kan terwijl het zulk lekker weer is, even wandelen buiten zit er niet in:(

maar goed, het kan niet lang meer duren:)

19. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Nee helaas is eerder inleiden niet aan de orde. Of eigenlijk gelukkig! Met het dieet is het helemaal onder controle en het was pas bij 32 weken ontstaan!

Vertel meintje, hoe maak ik dat ijs :)

Inderdaad alles gaat was langzamer, maar probeer wel bezig te blijven. Vandaag nog even naar de babywinkel geweest, hydrofiel washandjes gekocht. Vond ik ineens nodig. Ik wil eigenlijk ook nog een voedingskussen, maar ze hadden geen leuke.

Ben wel heel nieuwsgierig naar hoe ons meisje er uit ziet. Helemaal na dat topic wat ik net las over oogkleur.

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

voedingskussen is echt heel handig!!Ik heb er nu zelfs 2, ook voor het slapen nu erg prettig :)

Deel Deze Pagina