hey Meiden, We zijn vanaf deze maand bewust aan het proberen voor een tweede te gaan! Helemaal happy maar ook erg spannend allemaal. 26 Mei is de Mirena verwijderd, 2 dagen later eerste bloeding gedurende 4 dagen. De eerste cyclus heeft 44 dagen geduurd tot 11 July. Die erop was direct heel netjes 28 Dagen. Vroeger was ik ook heel constant. Nou heb ik nog geen ovu testen gehaald maar even op FF een account aangemaakt en alles ingevuld maar daar wordt ik dus geen wijs meer uit. Hij pakt automatisch het gemiddelde van 44 en 28, wat denk ik niet heel reeel is. Nu zijn we vanaf deze maand wel bezig met een tweede maar ik weet echt niet wanneer de vruchtbare periode is. Ik zie vriendlief alleen in de weekenden dus zou wel handig zijn als ik wat weet.... op internet een beetje rondgezocht naar bereken methode maar die verschillen van de 19e tot en met de 23e.... is dat normaal? Ook heb ik gelezen over soorten afscheiding, nu spotte ik gisteren een heel klein beetje helder doorzichtig, gelei achtig spul.. (sorry voor de details) maar weet dus ook niet wat dat betekend.... Laatste periode was nu 08-08... Iig hebben we wel geklust gisteren.... Kan een van jullie me op weg helpen met het uitrekenen... 14 Mei 2012 vindt ik wel een mooie datum iig Maar zal vast niet zo makkelijk gaan. (onze eerste was onverwacht door de anticonceptie heen)