Wat vinden jullie van de Mat Care testen van deze site? Heb helaas nog geen recensies bij de testen gelezen dus ben benieuwd. Wie testte daadwerkelijk 4 dagen voor NOD positief? (dit omdat ze dat aangeven dat het kan )
Ik heb op dag 14 na de pregnyl toen positief getest. Dat was 's morgens. Op dag 15 in de middag toen al flink wat gedronken en weer positief.
Dit is een berichtje van 10 sept....diaantje had toen super licht positief met de gewoone matcare test..ja heus. Anders zoek je haar even op en kijk je even in haar album..ze heeft toen 5 dagen achter elkaar geters...elke keer dikker
Je hoort zovaak over indrooglijntjes e.d. dat ik bang ben om straks te gaan testen haha. Ik zou normaal die van het Kruidvat gebruiken maar nu las ik laatst een paar verhalen over indrooglijntjes. Dus was ik benieuwd of die Met Care het ook heeft? Nee ik heb nog geen test gedaan. Heb mezelf nog in de hand....
Als je de test na een kwartier weggooit zul je nooit een indrooglijntje zien! En knap... Ik ben benieuwd en duim voor je!
Maar als je 'm langer laat liggen zie je wel een indrooglijntje, ja. Alleen is die grijzig; een 2e streep is roze, niet grijs (bij de MatCare roze, bij Kruidvat blauw)