Ik heb nog nooit zo mooi cadeau kunnen geven aan mijn vriend. Hij is vandaag jarig, en ik had 2 hele mooie positieve testen in me hand, whaa ben zo gelukkig. Ons dochtertje word grote zus. Alleen wat is het moeilijk om zolang niets tegen iemand te zeggen. Zou het wel van de daken willen schreeuwen.. Met hoeveel weken hebben jullie het de omgeving verteld?? ben wel benieuwd.. Het is nog zo pril allemaal. En hoe hebben jullie het verteld, vind het wel leuk om iets origineels te verzinnen eignelijk.. groetjes
Gefeliciteerd met je zwangerschap, en gefeliciteerd met je vriend ! Hier al vrij snel verteld vanwege verleden maar ik denk dat iedereen dat op zijn of haar manier doet. Ik wens je veel plezier, geniet ervan!
proficiat! Wat een leuk aandenken voor jullie als je terug zult denken hoe en wanneer je wist zwanger te zijn geniet er van.
proficiat!!!! wij hebben de naaste fam het direct verteld de rest van de mensen met 8 weken (manlief kon het niet voor zich houden en schreewde over straat "ik word papa" na een biertje of 4 haha (was carnaval)
ja ik vind het ook zo moeilijk waneer je zoiets moet vertellen!! ik hou ik wijzelijk mijn mond en mijn man heeft het al tegen mijn ouders verteld en tegen de buren en zijn colega's! ik hoop maar niet dat het mis gaat
Gefeliciteerd! Wat een mooie verjaardagscadeau. Wij hebben het met 4 weken meteen verteld aan onze ouders en de broers.