Ik had al zo'n vermoeden en vandaag een test gedaan en deze is positief! Afgelopen juli een mk gehad, dus ik ben nog wel een beetje bang... Maar ik ga proberen er zoveel mogelijk van te genieten. Dit wordt ons 2e kindje.
Van harte gefeliciteerd!! Hopelijk gaat het deze keer goed en kun je volop genieten van je zwangerschap!
hoi, heel hard gefeliciteerd. Ik voel met uw mee, ook eind juli een miskraam gekregen. Ik ben nog aan het afwachten op mijn nod maar voel ook weer vanalles en niets moe, veel witverlies en ongikrampen. Welke symptomen had je? Hoever was je met je mk? Duim met je mee!
Dank jullie wel! Het voelt iig beter als in juli. Toen had ik al heel vroeg positief getest en ik heb nu ook meer last van mijn borsten. @lenatje, ik kreeg dus last van borsten, vooral als ik mijn bh uit doe. Sommige hebben dit net voor hun nod, maar daar heb ik nooit last van. Dus daar merkte ik het aan. Verder geen klachten. Ik was nog niet zo ver, rond de 6 weken. Heb je nog geen menstruatie gehad na je mk? Ik hoop voor je dat het weer snel raak is!