Zwanger/onzeker en bang voor miskraam

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Lucky3, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucky3

Lucky3 Nieuw lid

7 nov 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Nu kan ik me verhaal even kwijt. Heb dit jaar al twee miskramen gehad en ben o zo bang dat het nu weer niet goed zal gaan. :xMede doordat ik nu een zware griep te pakken heb en gister een hele dag flink heb moeten overgeven. Het onderste uit de kan laten we maar zeggen. Ben zo bang dat het schade heeft toegebracht.
    Vanmorgen had ik na het plassen bij het afvegen weer wat licht roze bloed. Zo begonnen de vorige keren ook de miskramen. Roze afscheidng en later begon het wat meer te bloeden.

We blijven maar hopen. Morgen een eerste afspraak bij de verloskundige en volgende week een echo. Maar weer o zo bang.
    Ben nu 6 weken zwanger. 1e miskraam was met 9 weken en 2e met 8 weken.

In zkh zeiden ze de laatste keer dat ik een bloedonderzoek kon doen maar was toen alweer zwanger. Nu zou ik bij een derde miskraam in aanmerking komen voor een chromosomen onderzoek. Maar hoop dat dit niet nodig zal zijn.

Hebben meerderen hier ervaring mee.

Lucky3

2. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    hoi!

Ik heb hier ook ervaring mee, dit jaar 2 miskramen achter elkaar gehad, en nu gelukkig weer zwanger.
    Ook ik had rose slijm verlies, alleen savond was het al bruin, dit heeft een paar dagen aan gehouden, en is zelfs even roodbruin geweest. toen een weekje niks en vervolgens weer rose en daarna bruin een paar dagen.. nu tot op heden niks meer, en gister net mijn echo gehad alles is goed, en ik ben nu 9,2 week zwanger dus alle hoop meid!
    hopelijk gaan de dagen een beetje snel om zodat je snel je echo hebt!

rustig aan!

X

3. Lucky3

Lucky3 Nieuw lid

7 nov 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi. Bedankt voor je reactie.

Fijn dat het na de 2e miskraam wel goed is gegaan. Blijft toch onzeker iets. En het moet zijn eigen weg vinden.

Vandaag bij vk geweest en deze heeft geconstateerd dat het weer mis is. Had gister al wat verlies bruinig. En werdt steeds erger. Toen was het voor mij al duidelijk. Je gevoel van zwanger zijn is dan meteen weg.

Het is weer een domper.

Op naar een nieuwe cyclus.

4. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Ahh wat klote zeg. Hopelijk kun je een test nu laten doen waarom het steeds fout gaat.
    Ik hoop voor jou dat je snel weer zwanger word en het een plakkertje blijft

Sterkte x

5. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend naar voor je! Kan mij voorstellen dat je vertrouwen in een een goede afloop op deze manier een hele duw krijgt.
    Zou je niet doorgestuurd kunnen worden om uit te zoeken waarom het al drie keer een mk is geworden?

Jeetje, heel veel sterkte hoor!

Deel Deze Pagina