op de uitslag van de zwangerschapstest? Ben benieuwd hoe jullie mannen reageerde op de uitslag van DE test der testen. Hier een uiterst nuchtere man, hahaha.
bij de eerste: ja.. maar.. hoe kan dat nou?! (door de ac heen) bij de 2e was hij net vertrokken om 2 weken te gaan werken. heb hem toen een foto gestuurd van de positieve test. na 4 uur kreeg ik: YESS!!! baby nr 2 onderweg!! met allemaal blije gezichtjes erbij
Hier eigenlijk meer een 'rare' reactie van mij.. Ik zag geen streepje (stonden in de badkamer met weinig/slecht licht) en hij zag wel 'iets' dus hij is naar een slaapkamer toegelopen en riep dat hij wel een streepje zag.. Dus ik riep "Niet!" terwijl ik naar hem toe liep om zelf in het goede licht te kijken en toen ik ook het streepje zag heb ik hem een ram verkocht met mijn vuist tegen zijn bovenarm.. Dus... en daarna hebben we elkaar een zoen gegeven
Mijne begon te huilen van blijdschap en ik zei doe even normaal om daarna nog harder te gaan huilen dan hem.
Bij ons wat het een totale shock, ik ging naar de dokter omdat ik me niet goed voelde en hij was toevallig mee om me te ondersteunen. Ik raakte in paniek toen ik het nieuws hoorde en vroeg aan de dokter of ze hem binnen kon roepen. Hij zag me huilen zitten en zei alleen maar "Liefie!" Eenmaal buiten gooide hij onze pakjes sigaretten weg en kreeg ik een dikke knuffel en kus.
Hier was vl net terug van een festival en hij lag net 3 uurtjes te slapen. Dus toen ik hem om 4 uur 's nachts wakker maakte was zijn eerste reactie: Vind je het goed als ik reageer als ik wakker ben? Om vervolgens een paar uur later in zijn boxershort beneden te komen met de woorden: is het echt waar???
1e zwangerschap; ik moest om 6 uur plassen en hij wist dat ik die ochtend ging testen. Hij zei een andere keer; als je zo vroeg gaat testen laat me wel liggen dan want 2 uur later ben je ook nog zwanger lekker nuchter dus...Dus ik een briefje gemaakt met Goedemorgen lieve papa...Hij ziet t, geeft een brede lach en kus en draait zich om hahaha. Gelukkig weet ik precies hoe die is dus wist al dat dit zou gebeuren Deze zwangerschap; hij zei al anderhalve week...je bent weer zwanger en ik zeg neeee dat kan niet enz enz. Deed de test omdat ik misselijk was en belde m op...Hij zei; ja ik wist t toch al. Je moet eens wat beter luisteren naar je man hahaha. (Meestal zeggen vrouwen dat )
Hahahahahaha daar moet ik echt om lachen.. Zou echt iets voor mij zijn zo'n reactie! Ik kwam huilend van de wc met een overduidelijke test.. Waarom mijn vriend voor mij kwam zitten met de vraag "maar schatje toch, betekent dit dat je zwanger bent?"
Ik had voor manlief een speentje en rompertje ingepakt en dit Door mijn neefje aan hem laten geven, toen wist hij het eigenlijk al maar toch eerst uitgepakt en toen begon hij te huilen (van blijschap, was gepland) en gaf die me een knuffel en een kus
"Twee streepjes betekend zwanger, toch?" Met tranen in zijn ogen. Heel véél kussen en verbaasde blikken (1e ronde gelijk raak)te. Vervolgens begon hij gelijk te bedenken wat er allemaal geregeld moest worden....
Na onze 1ste IUI mocht ik testen op 5 febr. Op 4 febr kon ik het niet meer houden en na mijn werk direct een test gedaan knalpositief! Mijn man kwam thuis van het werk en ik stond met een grote smile en de test in mijn handen. Zijn eerste reactie :'je mocht toch pas morgen testen?'
Mijn man heeft eerst vol ongeloof naar mijn test zitten staren. Heeft echt 5 minuten geduurd, hij kon echt niets uitbrengen! Daarna begon ie te huilen en te lachen tegelijk. Hij heeft me opgepakt en een paar keer rondgedraaid om me vervolgens heel voorzichtig weer neer te zetten, want ik was immers zwanger. De rest van de dag is ie van de ene emotie naar de andere gegaan. Blijdschap, twijfel of de test wel juist was, dankbaar dat het gelukt was, angst dat het fout zou gaan en weer terug naar blijdschap. En geloof me, na het traject wat wij gehad hebben (met OHSS en ziekenhuisopname) gaat hij nog steeds iedere dag door deze emoties heen!
Bij de eerste had ik een verjaardagskaart laten maken met: Happy Birthday Daddy! En die had ik op zijn werk laten bezorgen, hij belde me dolgelukkig op. Hij was zo blij! Bij de tweede+derde hadden wel al maanden negatieve testen gehad en was mijn man al redelijk nuchter eronder dat we elke keer niet zwanger waren. Maar na de eerste ivf poging was hij ineens heel optimistisch en vrolijk en bleef hij maar zeggen dat het goed zat deze keer. Ik geloofde er niet zo in tot ik een test deed en ik inderdaad wel zwanger was. Hij heeft toen elke keer herhaald dat hij het al wist
Ik; Zie jij 'm ook? Hij; Ja, echt wel! Ik; Maar misschien is het nog wel Pregnyl.. Hij; Dan wordt 'ie niet donkerder! Ik; Nee, maar, nouja.. Hij; Je bent gewoon zwanger, schatje! *aait buik* Hallooooo baby! Dat heeft nog 3 dagen geduurd, in die 3 dagen heb ik constant geroepen dat ik het pas zou geloven als de Clearblue Digital op m'n NOD ook 'zwanger' zou zeggen. Toen ik jankend met de Clearblue naar beneden liep, omdat het dus 'echt zo was', zei hij alleen maar 'Zie je nou wel! '