Meiden! Ik ben zwanger! wonder boven wonder met pco verleden en toch wel onverwachts ondanks dat we al bijna een jaar bezig zijn voor een 2e... Om een lang verhaal kort te maken, ik heb een test gedaan van kruitvat en van clearblue digital de kruitvat was vrijwel meteen positief! en cb gaf aan 2-3 weken... maar in de gebruiksaanwijzing van cb staat alleen dat je de uitslagen 3-4, 4-5 of 5+ kan hebben... Kan iemand mij helpen en vertellen wat de uitslag 2-3 dan aangeeft?
Gefeliciteerd! Bedoelen ze niet aan de ene kant dat indicatie 1-2 / 2-3 en 3+ Aangeven in welke periode je na eisprong zit en de andere tekst over weken zwangerschap gaan. Je krijgt altijd 2 weken kado namelijk. Weet niet hoe het in de tekst staat maar zo werken ze wel. In jouw geval 2-3 is 4-5 weken zwanger.
Je moet er altijd 2 weken bij optellen de clearvlue digital herkent namelijk de conceptie datum en je krijgt dan nog 2 weken cadeau op de cb kan dus komen te staan: 1-2 / 2-3 / 3+ wat dus betekent 3-4 weken zwanger / 4-5 weken zwanger en meer dan 5 weken zwanger.. in jou geval dus 4-5 weken zwanger Gefeliciteerd!!
Dank jullie wel!!! Ik ben zo blij en bang tegelijk.. ik had namelijk afgelopen dinsdag, woensdag en donderdag wat bloedverlies.. niet veel hoor en veel bruin bloed.... ik lees veel dat dit niet heel erg hoeft te zijn maar toch... Hier een printscreen van de cb digital bijsluiter... is niet erg duidelijk hoor vind ik! Als ik de uitslag "Zwanger 2-3" krijg en dit in de bijsluiter niet kan vinden.. is toch raar?!
Gefeliciteerd wat je CB aangeeft staat links op je printscreen bij uitslag dus dat staat er wel goed.. 2-3 weken is dus 4-5 weken
De uitslag Zwanger2-3 is het derde venstertje van boven in de screenshot... dus idd 4-5 weken zwanger. Uiteraard kan dit nog worden bijgesteld met een echo, aangezien deze test altijd rekenen met de hoeveelheid HCG in je urine, dus ook met een hoog of laag HCG kan de uitslag iets worden vertekend. Een echo zal je meer duidelijkheid geven over de uiteindelijke termijn. gefeliciteerd!!!!