Ik heb vanmorgen mijn urine weer weggebracht voor een na controle op de blaasontsteking die ik heb gehad. Nu zegt de assistente dat er geen bacterien meer in zitten maar wel bloedsporen? Weet iemand wat dit in houd en of het kwaad kan? Of heeft het misschien iets met de bevalling te maken? Ik kan pas om half 3 terug bellen. liefs
Ik heb exact hetzelfde. Het kan een na-effect zijn van de ontsteking (dus gewoon de laatste restjes). Het zou ook op andere dingen kunnen wijzen, maar daar horen dan weer klachten bij (zoals nierstenen).
oh ja heb gebelt... Als ik nergens last van had zou het wel niks zijn zei ze anders hadden ze het op kweek gezet. Nou zei ik:dat mij is verteld dat het mogelijk is dat je tijdens de zwangerschap geen klachten hoeft te hebben. Dus ik had graag dat ze het wel op kweek zette. Ze vroeg nog maals je hebt toch geen klachten...ik zei ik weet het niet omdat ik ook wel eens zou kunnen bevallen dus ik haal nu alles door elkaar. Nou blijkt de lage buik en rugpijn die ik heb dus zo'n klacht te zijn Dus om een lang verhaal kort te maken, het word op kweek gezet en verder weet ik het ook nog niet dus ben benieuwd wat hieruit kan komen. Liefs
hoi ik heb voor 2 jaar terug een blaasontsteking gehad en ook toen dit was afgelopen had ik was bloed in de urine volgens de assistente... ik heb t zo gelaten en heb nergens last van hoor dus denk dat t gewoon met de blaasontsteking te maken heeft!