Zwanger, vriend wil het niet.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door bloempje1987, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje1987

1 mei 2008
    28
    0
    0
    Hilversum
    Ja mijn ex-schoonouders weten het al.
    Zijn moeder weet ik eigenlijk niet zo goed hoe ze er over denkt. Als mijn ex het leuk vind, vind zij het geweldig. Maarja het blijft toch haar kind. Maarja ik draag haar kleinkind. Weet niet hoe dat verder gaat.

En ja zijn vader. Zijn vader is er zelf vandoor gegaan toen zijn moeder zwanger was van het broertje van mijn ex. (hij wilde ook geen kinderen)Zijn vader is er dus nooit echt voor hem geweest. zo nu en dan. De geschiedenis herhaald zich blijkbaar.

Maar mijn ex wil op dit moment nog geen beslissing nemen, omdat hij bang is dat hij spijt krijgt van zijn beslissing. Hij weet niet hoe hij zal reageren als hij het kind ziet etc. Er is dus nog een kleine hoop dat mijn kind wel zijn/haar vader leert kennen.

Alleen een relatie zit er niet meer in hoor....

Ik ga het alleen doen, en ga het allemaal prima redden :D

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi Bloempje,

In 2006 ben ik gepland zwanger geraakt, en na ruim 8 weken zwangerschap, kwam ik erachter dat mijn ex vreemging.
    Ik heb hem de deur gewezen, en hij vertrok weer naar zijn ouders.
    Zijn fam. wisten net enkele dagen dat ik zwanger was.
    Ze waren allemaal erg blij.
    Na de breuk heb ik alleen maar verwijten over me heen gehad, tot de geboorte van mijn dochter ( vorig jaar).
    Ik heb 1 brief gehad ( nouja, eigenlijk mijn ouders ;) ), waarin stond dat MIJN ouders moesten genieten van HUN kleinkind, en dat het mijn schuld was dat ik geen contact wenste.
    Tot nu toe ben ik blij met mijn keuze.

Mijn ex. heeft tot dusver nog nooit weer iets van zich laten horen ( hij weet dat ze geboren is, heb het hem verteld), en ben daar niet rouwig om.

Ik ben er ook volledig voor gegaan na de breuk.

Toen ik 16 weken zwanger was, heb ik mijn huidige vriend leren kennen ( geheel onverwachts :) ).
    En we wonen nu sinds 3 maanden samen, lekker met zijn 3-tjes.
    Dit gaat harstikke goed, en hij voelt zich echt de pappa van mijn dochtertje.

Als je nu al een instelling hebt ( samen met je ouders ;) ), dan gaat het je zeker weten lukken!
    Volg je hart en gevoel, dan doe je het juiste voor jezelf als je kleine.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina