Dames, emotionele rollercoaster hier. Vorige maand zwanger in Ronde 1, heel blij, vroege miskraam, 3,5 week later: Zwanger, ook blij maar ook heel heel erg onzeker of ze nu wel goed gaan oplopen. Ben vandaag 10 dpo, had mijn eisprong donderdag 2 juni. Heb deze zwangerschapstesten met middagurine gedaan, 2 uur ervoor niet geplast en 1 groot glas drinken gedronken in die twee uur. Heb ook een clear blue digitaal gedaan, die gaf nog niets aan. Morgen als het kruidvat streepje met ochtendurine nog helderder zou zijn nog een keer clear bluee proberen, dat voelt toch als de echt echte bevestiging. Duimen julie aub mee voor een plakbaby dit keer .... ?
Ik zie wel een streepje hoor. Ik hoop voor je dat hij oploopt. Mijn test was wel iets donkerder toen CB ook positief aangaf.
Ik zie op allemaal streepjes hoor! Ik heb een paar dagen gewacht met CB digitaal. Die dingen zijn ten eerste best duur en ten tweede, als je er net een dag te vroeg mee bent schiet je gelijk in de stress. Maaaaar, ik zou het met jouw streepjes morgen of overmorgen met ochtendurine wel aandurven denk ik
Gefeliciteerd! Precies hetzelfde gehad, 1e ronde gelijk raak en met 6 weken een miskraam. Na 4 weken weer een positieve test in handen en nu morgen alweer 13 weken zwanger! Hoop voor je dat de testjes mooi op gaan lopen. Morgen misschien met ochtend urine doen dan heb je de kans dat het streepje wat donkerder is! Succes!
Ik ben echt helemaal aan het shake: ben echt bang voor die clear blue testen Bij mijn miskraam kwam ik er met dat ding achter dat het mis was gegaan ... Maaaaaar, vandaag bracht hij goed nieuws en ook kruidvat deed dat. Alles voelt nu net als bij mijn dochtertje, ik hoop zo dat dat een goed teken is. Zou bijna een foto van mijn tepels posten als dat niet zo raar was, die zeggen nog meer als de zwangerschapstest. Blijven jullie duimen voor mij? X
Is toch extra fijn hè zo'n digitale van clear blue. Daar staat het gewoon. Niks geen getuur naar streepjes. Ik vind het nog wat te vroeg voor felicitaties maar ik hoop heel hard voor je op een plakker!!
Wat fijn! Die woorden zwanger zijn altijd beter te beseffen dan een streepje! Gefeliciteerd en hopelijk dit keer een blijvertje!
Thanks lieve andere meiden!!! Hoop zo dat het goed gaat nu. Kan mij helemaal niet concentreren op werk nu ☺️☺️