Dames,kom net uit de sportschool, dus best wat water gedronken, maar was zo gestresst, dus toch maar testje en voor vandaag ziet het er iig goed uit. Morgenochtend verder gluren ....
Hee colalight, Omdat ik eenzelfde schuitje zit, lees ik even mee ; duim voor nog meer van mooie oplopers😊! Houd je ons op de hoogte?
Thanks meis!! Ben je ook alweer gelijk zwanger geraakt? Ze lopen tot nu toe heel erg mooi op en ik heb een cupmaatje groter in een week hoop Dat het goede tekens zijn.
ik zeg gefeliciteerdddd want zwanger ben je dat moge duidelijk zijn, en daar gaat het toch om, nu gaan we allemaal heel hard duimen dat deze blijft plakken bij mama
Hihi dat zijn zeker goede signalen, samen met die testen! Duimen! Nee, (nog) niet terug zwanger, zit nu op de wachtbank😉, spannend. Maar goed, jij voorzichtig proficiat in ieder geval!
(Lees nu je laatste post pas) Heel logisch, laat maar komen dat gevoel ;bedoel natuurlijk dat dat gevoel mag, komt vast goed! Na je vorige ervaring -kan ik me zo voorstellen- is dit even wennen en best spannend. Succes meid
En de laatste test. Volgende week nog een digitale en dan zal ik het testen moeten loslaten ... Schijnzekerheid! Ben vandaag officiele langer zwanger dan vorige maand en testen die ik zelfs bij mijn dochtertje niet heb gehad. Nu afwachten tot de eerste echo. Als mensen het leuk vinden kan ik updates geven hoor 😳 Bedankt voor alle support!!
Hey Colalight! Nou die zijn mooooi! Dit zijn goede voorboden toch😊! Hopeljjk lukt het loslaten meid, en kun je gaan genieten ! Als mijn berekening beetje klopt, ligt mijn nod rond de 27e. Hoe voel je je verder? Symptoompjes?