Na een miskraam in december zijn mijn man en ik druk bezig om weer zwanger te worden. Nu had ik woensdag ongesteld moeten worden (en ik ben echt altijd heel regelmatig), heb ik gevoelige borsten en voel me 's ochtends wat misselijk. Dus ik dacht gister (1 dag over tijd) laat ik testen. Was negatief. Maar heb toch het gevoel dat ik zwanger ben. Wanneer is dan de beste tijd om die test te doen? Ik dacht dat het al kon als je 1 dag over tijd bent. Hebben anderen dit ook? Hellup! M
Ik teste vorige maand op een vrijdag ook negatief en de dinsdag erop positief. Dus ff een paar dagen wachten idd.. Ik ga voor je duimen..
Ook ik testte 1 dag overtijd negatief en vandaag, 9 dagen later positief! Het kan dus echt! Heb geduld!
Ik moest toen ook op woensdag ongesteld worden en heb toen op zondag getest en toen was het hartstikke positief! Dus ik zou nog een paar daagjes afwachten en dan nog een keer testen
Spannend hoor.. nog ff geduld hebben, als de duivels wegblijven zou ik in het weekend nog een test doen, of maandag.. Succes en hou ons op de hoogte.. misschien kun je je dan aansluiten bij de novembermama's
Hoi M, Je moet er wel rekening mee houden dat je cyclus na een miskraam behoorlijk van slag kan zijn. Ik zou dus inderdaad nog even een paar dagen afwachten en dan weer testen. Succes!
Thanks voor jullie reacties! Heb gisteren weer getest en helaas weer negatief.. snap er niks van. Heb voor de zekerheid even met de dokter gebeld, en de assistente vond testen na 4 dagen overtijd wel erg snel... Dat stemt weer een beetje hoopvol. Ga vrijdag even daar een test laten doen. Wordt hier wel gek van. Ik wil gewoon weten of ik zwanger ben! Zucht.
ben vandaag ook 1 dg overtijd en heb test gedaan en gaf vaag licht streepje maar door teveel koffie vandaag kan het zijn dat mn urine verdunt is geraakt dus morgenvroeg ga ik weer testen met ochtendurine voordat ik ga drinken had het gelezen hoe meer je drint hoe vager de test als blijkt dat je zwanger bent liefs kaley
Mag ik je dan alvast als eerste heel voorzichtig feliciteren? Streepje is streepje.. hoe vaag ook.. zal morgen wel vetter zijn! Succes!
hai laatje nou ik hoop het echt en ja zeggen ze wel he mn vriend zag het ook staan dus ik ben niet de enige die het zag staan zie wel vagere testen hier op het forum dus morgenvroeg gelijk als ik wakker ben dus hou jullie op de hoogte liefs kaley
hey kaley zover ik weet kan er niet eens een streepje komen als je niet zwanger ben! ik was vier weken zwanger toen heb ik getest was vaag ligt van kleur! drie dagen later was die echt heel donker dus ga er maar van uit dat je wat bij je draagt
Na een miskraam kan je cyclus behoorlijk lang over hoop liggen, dus misschien ben je daarom wat over tijd?