Wanneer testen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door memmie, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memmie

memmie Lid

19 nov 2006
    21
    0
    0
    Na een miskraam in december zijn mijn man en ik druk bezig om weer zwanger te worden. Nu had ik woensdag ongesteld moeten worden (en ik ben echt altijd heel regelmatig), heb ik gevoelige borsten en voel me 's ochtends wat misselijk. Dus ik dacht gister (1 dag over tijd) laat ik testen. Was negatief. Maar heb toch het gevoel dat ik zwanger ben.

Wanneer is dan de beste tijd om die test te doen? Ik dacht dat het al kon als je 1 dag over tijd bent. Hebben anderen dit ook? Hellup!

M

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik zou nog een paar dagen wachten, misschien zaterdag weer?
    Wens je veel succes

3. augustus

augustus Niet meer actief

Ik teste vorige maand op een vrijdag ook negatief en de dinsdag erop positief. Dus ff een paar dagen wachten idd..

Ik ga voor je duimen..

4. Eppie

Eppie Lid

4 mrt 2007
    98
    0
    0
    Op de grens
    Ook ik testte 1 dag overtijd negatief en vandaag, 9 dagen later positief! Het kan dus echt! Heb geduld!

5. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik moest toen ook op woensdag ongesteld worden en heb toen op zondag getest en toen was het hartstikke positief! Dus ik zou nog een paar daagjes afwachten en dan nog een keer testen ;)

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Spannend hoor.. nog ff geduld hebben, als de duivels wegblijven zou ik in het weekend nog een test doen, of maandag.. Succes en hou ons op de hoogte.. misschien kun je je dan aansluiten bij de novembermama's

7. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Hoi M,

Je moet er wel rekening mee houden dat je cyclus na een miskraam behoorlijk van slag kan zijn. Ik zou dus inderdaad nog even een paar dagen afwachten en dan weer testen. Succes!

8. memmie

memmie Lid

19 nov 2006
    21
    0
    0
    Thanks voor jullie reacties!
    Heb gisteren weer getest en helaas weer negatief.. snap er niks van. Heb voor de zekerheid even met de dokter gebeld, en de assistente vond testen na 4 dagen overtijd wel erg snel... Dat stemt weer een beetje hoopvol. Ga vrijdag even daar een test laten doen. Wordt hier wel gek van. Ik wil gewoon weten of ik zwanger ben! Zucht.

9. Niet meer actief

ben vandaag ook 1 dg overtijd en heb test gedaan en gaf vaag licht streepje maar door teveel koffie vandaag kan het zijn dat mn urine verdunt is geraakt dus morgenvroeg ga ik weer testen met ochtendurine voordat ik ga drinken

had het gelezen hoe meer je drint hoe vager de test als blijkt dat je zwanger bent

liefs kaley

10. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Mag ik je dan alvast als eerste heel voorzichtig feliciteren? Streepje is streepje.. hoe vaag ook.. zal morgen wel vetter zijn! Succes!

11. Niet meer actief

hai laatje

nou ik hoop het echt en ja zeggen ze wel he mn vriend zag het ook staan dus ik ben niet de enige die het zag staan zie wel vagere testen hier op het forum dus morgenvroeg gelijk als ik wakker ben
    dus hou jullie op de hoogte

liefs kaley

12. liesje1981

liesje1981 Actief lid

25 sep 2006
    176
    0
    0
    hey kaley

zover ik weet kan er niet eens een streepje komen als je niet zwanger ben!
    ik was vier weken zwanger toen heb ik getest was vaag ligt van kleur!
    drie dagen later was die echt heel donker

dus ga er maar van uit dat je wat bij je draagt

13. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Na een miskraam kan je cyclus behoorlijk lang over hoop liggen, dus misschien ben je daarom wat over tijd?

Deel Deze Pagina