Zwanger, waar is mijn blijdschap?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Raeven, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raeven

Raeven Nieuw lid

22 dec 2011
    4
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb twee heerlijke gezonde kinderen. En nu ben ik, na vier jaar proberen, spontaan zwanger. De voorgeschiedenis is helaas dat we een IUI traject hebben gehad, drie pogingen. Waarbij een miskraam. Toen gestopt met het trjaject. Toen werd ik in februari dit jaar spontaan zwanger. Jammergenoeg is ons kindje te vroeg geboren en heeft het niet gered. Begin juni is hij geboren. Toen ben ik in oktober weer spontaan zwanger geworden. Ik zou zo graag blij willen zijn zoals ik was bij mijn eerste twee zwangerschappen. Maar ik ben alleen maar onzeker en angstig. Ik ben inmiddels opgenomen geweest ivm uitdroging en ik heb constant last van zwangerschapsbraken. Misschien begrijpen jullie wel dat ik weinig vertrouwen in mijn lichaam heb. Het is alleen zo jammer, want ik wil er zo graag van genieten.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meis toch, dat is helemaal begrijpelijk dat je angstig en onzeker bent.
    Maar hoe dan ook je bent weer zwanger en er groeit dus een mooi kindje in je buik.

Het is makkelijk gezegd dat weet ik, maar probeer er wel van te genieten, stress is nooit goed voor je laat staan in een zwangerschap.

Hoe dan ook, ik wens je een pracht zwangerschap en een geweldig mooi en gezond kindje toe.
    Verder hoop ik dat je alles een plaatsje kunt geven met tijd.......

Kop op he meis!!!!!!!

En natuurlijk niet vergeten: van harte gefeliciteerd!!!!

dikke knuffel voor jou!!!!

3. mam1978

mam1978 Lid

20 dec 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap heel goed dat je er niet van kunt genieten...je hebt veel meegemaakt... succes

4. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik denk dat je niet teveel van jezelf moet vragen.
    Kijk naar wat je meegemaakt hebt.
    Dat is nu eenmaak heel anders als de roze wolk in de boekjes.
    Ik lees die boekjes niet want ik raak er geirriteerd van.

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Als eerste gefeliciteerd!

Wat een nare dingen heb je meegemaakt, logisch dat je angstig bent. Maar je moet er toch doorheen om uiteindelijk een kindje te krijgen en het zou zonde zijn als je dan helemaal niet hebt kunnen genieten. Elke dag is er weer eentje. :) De kwaaltjes zijn in ieder geval een goed teken, ook al is het heel erg vervelend voor jou, je bent wel hartstikke zwanger!

Deel Deze Pagina