hier een meid, na 2,5 jr geen cyclus door miskraam en daardoor prolactinoom, eerste ronde Dostinex gewoon zwanger.. vandaag pos getest, meteen gynea gebeld, kon door bloed prikken, en dan krijg je ineens felicitaties. gefeliciteerd mevrouw u bent vier weken ongeveer in verwachting.. mouthdropping zeg ik je!! helemaal blij begon ik te janken als een klein kind! mn man helemaal in shock, we zijn zoo blij!! en dan komt meteen de angst weer heh.. zou het deze keer goed gaan??meer mensen die dit herkennen? en hoe gan jullie ermee om? maar MENSEN IK BEN ZWANGER!!!! WHOEHOEEEEEEEEEEEEE
ik hoop ook dat je er van kan genieten. Vind het zelf ook spannend en ben ook onverwacht zwanger. Het begin is er in ieder geval en nu bij elke stap hopelijk ook steeds meer vertrouwen en uiteindelijk durven genieten. xxx Spring
wat zijn jullie allemaal lieve mensen!! kan dr wel om janken jullie lieve reacties!! doet me zoo goed!! tis nog zoo pril dat ik het niet naar buiten wil brengen, en toch voel ik me zoo goed nu. ik dank jullie vanuit de bodem van mijn hart!! xxxx