Hoi meiden Ik wil graag weten wat jullie ervaring is met een zwangerschapstest doen in de ochtend, middag of avond. 'Normaal' is met ochtend urine, maar ik lees ook vaak dat er in de avond een duidelijk(ere) uitslag is, klopt dit? Misschien afhankelijk van waar je zit in de cyclus, dus vermeld dat er ook even bij Ow en het soort test wat je hebt gedaan! Thanks!
Bij mijn zoontje testte ik 1 dag voor NOD positief in de middag. Ik bedacht ineens van he ik heb er nog 1 liggen dus laat ik die eens doen en toen kwam er een licht streepje. De volgende ochtend eentje gedaan met ochtend urine en die was al iets duidelijker. Was met kv 2 voor 5.
6 dagen voor nod (en dus 9 dpo) een clearblue plus test gedaan met avond urine en knal positief! Met dezelfde urine een kv 2v5 gedaan en deze liet na 10-15 minuten een ongelooflijk vaag iets zien.
Ik testte 5 dagen voor nod licht positief, 's avonds, met de cassette-testen van testjezelf.nu Daarna werden ze elke dag donkerder (ik testte elke ochtend en elke avond )
Bij mijn zoontje: - 1 dag na NOD, in de avond, negatief - 4 dagen na NOD, in de middag, licht positief Nu voor de 2e, maandag negatief, gister (4 dagen naar NOD) ook negatief met ochtendurine
Leuk om te zien hoe verschillend het bij iedereen is! Wisten jullie je NOD ook allemaal zeker (in de zin van; eisprong gevonden en vanuit daar NOD berekend)? Vroege testers hebben ook een vroege innestelling lijkt me! Bij mijn dochter testte ik op 12dpo nog omo wit in de ochtend met de ultra gevoelige dipstick van Sensitest en op 14dpo testte ik met ochtend urine licht posi met dezelfde soort test. CB met indicator gaf met urine van later die ochtend ook positief 1-2 weken. Heb nu 2v5 van Kruidvat, omdat ik daar alleen maar goede verhalen over lees!
Wil je niet deprimeren maar volgens mij is hier onlangs nog een heel topic geweest over deze testen, en dat waren geen positieve verhalen.
Mij deprimeer je niet hoor, bedankt voor de tip! Ik ken echter meerdere vrouwen die erg tevreden zijn over deze testen en ik heb er zelf nog nooit een indrooglijntje (dus vals positief) mee gekregen (die andere vrouwens trouwens ook niet). Heb er dus toch wel vertrouwen in
5 dagen voor NOD s avonds positief getest. Direct daarna clearblue met indicator gedaan die was ook positief.
Heyy ik heb net 2v5 gehaald en meteen getest. Een heeeel vaag streepje negatief . Ik ga morgeochtend nogeens proberen. Ik hoop op2streepjess!!
Bij de eerste 2 dagen voor NOD positief met test van babyboomshop tegen de avond. bij de tweede 2 dagen voor NOD positief met kruidvat 2v5 in de middag.
4 dagen geleden getest met kruidvat 2 voor 5, na het avondeten en die was positief. De volgende dag weer, alleen dan 's morgens en weer was ie positief.