3/4 dagen voor NOD ( had geen regelmatige cyclus) in de middag met kv 2 voor 5 , savonds met cb zwanger 2-3 sinds die dag een aantal dagen met kv blijven testen en na 3 dagen kon hij echt NIET meer donkerder worden dus toen geloofde ik t wel inmiddels alweer 32 weken verder t gaat zo snel!
Toch behoorlijk wat meiden die in de middag testen En met verschillende merken. De CB met indicator is wel geweldig als je zeker weet dat je een 2e streepje hebt gezien. Ik vond dat het woord zwanger het veel 'echter' maakte
In de middag een mooie duidelijke test (sensitest), 2 dagen voor NOD! Die zelfde avond weer een test (KV2v5), ietsje lichter, maar nog steeds overduidelijk!
Bij de eerste: 2 dagen na NOD 's avonds met een vaag streepje - weet niet meer met welke test. Bij mijn huidige zwangerschap: 1 dag voor NOD 's middags een knaltest met Kruidvat 2 voor 5
Drie dagen na NOD in de middag met kv 2/5. Knalpositief! De dag erna met Cb indicator, 2_3 weken. Denk zelf dat het vaak is wanneer je na NOD test sowieso wel positief test