Hallo Allemaal, Heb laatst de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit alleen ligt mijn placenta erg laag. Nu wil de echoscopiste mij met 28 weken terug zien om te kijken of de placenta is opgetrokken. Is dit niet het geval dan kan ik niet op de gewone manier bevallen. Heeft iemand hier dit ook wel eens meegemaakt? En is de placenta in een later stadium opgetrokken of werd het uiteindelijk een keizersnede? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. liefs Millie
had ik ook. als je hier zoekt kom je deze vraag meer tegen... bij mij met 32 weken nog een echo gehad en toen was ie mooi omhoog gegroeid. Dat gebeurt trouwens bij de meeste zwangeren hoor, dat ie mee omhoog groeit.
Zoals je al leest zal het bij de meeste mensen weer goed zijn gekomen. Daar is de kans ook het grootst op. Helaas had ik niet zoveel mazzel. Voor de extra controle echo kreeg ik al een bloeding en heb af en aan weken in het ziekenhuis gelezen. Met 38 weken kreeg ik een keizersnede. De kans is heel klein, maar hou het in je achterhoofd zodat je niet, zoals mij, compleet beduusd bent als er toch iets niet volgens plan gaat
die van mij ligt vooraan, maar de verloskundige vertelde dat het normaal is dat ie omhoog schuift naarmate de zwangerschap vordert. dat zal bij jou vast ook wel zo zijn, mooi dat ze het voor je blijven controleren. succes