hoi dames, Ik heb een nogal intiem vraagje. Sinds enkele weken heb ik nogal gemakkelijk zweet/irritatie tussen mijn achterwerk. Ik heb ook de indruk dat ik iets meer witverlies heb dan normaal. Is dit een zwangerschapskwaaltje waar jullie ook wel eens last van hebben of ga ik hier beter mee naar de dokter. Groetjes Veke
Zou wel ff iets halen bij de huisarts. Kan natuurlijk nooit geen kwaad. Ik had juist in het begin erg last van zweet en irritatieplekken tussen mijn borsten. Denk hetzelfde als jou, alleen dan een andere spleet
Ja heb ik ook hoor. Mede door mijn CU. FF nat washandje, schone onderbroek en hup, we kenne er weer ff een halve dag tegenaan.
Man zweten daaronder, voor en achterkant! Word er niet goed van. Maarja, as always: all part of the game. Schone onderbroek en ik kan er weer tegenaan. Geen irritatie gelukkig, daarvoor zou je wel even naar de HA kunnen gaan ja.
weet je wat je ook kan doen...... na het douchen of wassen een beetje baby/talkpoeder tussen de "zweetspleetjes" doen dan blijft het langer droog zeg maar succes ermee grtz Ramona
Ik zweet nogal snel aan de onderkant van m'n billen zeg maar. Overgang billen naar achterkant bovenbenen. Soms heb ik er zelfs natte plekken van in m'n broek! 24w5d
Ah dan ben ik niet de enige Ik durf geen lichte broeken meer aan te doen. Na 5 min zitten krijg k al natte plekken. en na een lange auto rit blijf ik eerst nog even 5 min heel onschuldig tegen de auto aan staan... even de natuur bewonderen enzo