Hallo beste mensen, Mijn vriend en ik zijn sinds okt. bezig met zwanger worden en we hopen natuurlijk dat we snel zwanger mogen worden. Nu zit ik met een paar vraagjes hoop dat iemand mij daar bij kan helpen. Laat ik maar bij beginnen: Zaterdag 17 okt.2009 was mijn eerste menstruatiedag dit duurde 4 dagen rond 29 -31 okt vond mijn eisprong plaats. Heb namelijk ovulatietesten gedaan een merkte het ook aan slijm verlies. Nu heb ik sinds 2 nov last van misselijkheid in de ochtend en soms in vlagen overdag en savonds. Ook heb ik een beetje last van gevoelige borsten strak gevoel soms krampje links in me baarmoeder voelt aan de buitekant iets harder aan dan normaal en heb ineens meer trek eet de hele dag door als het kan! Mijn verwachte menstruatie is 13-14 nov.Zou ik zwanger kunnen zijn en zou ik nu al kunnen testen heb namelijk zwangerschaps waarmee je al 6 dagen voor je verwachte menstruatie kan testen dus zal ik dat maar morgen gaan doen? sorry voor dit lange bericht wist even niet hoe ik dit zo kort mogelij moet neer zetten. xxx Me
het is echt mogenlijk hoor! ik zou alleen nog een weekje wachten en dan testen vaak kun je dan een negatieve test krijgen terwijl je mss wel zwanger bent
Bedankt voor het snelle reageren! Tja ik ben een beetje een ongeduldig persoon. ik zal proberen nog te wachten.Hoop dat het lukt! Dit is voor mij nieuw dus heb hier dus geen ervaring mee! xx
ik weet hoe moeilijk het kan zijn om het rustig af te wachten misschien een testje 4 dagen voor NOD? ik zal voor je duimen liefs zoetje
Ik zit in precies hetzelfde schuitje laat ik het zo zeggen, mijn laatste dag van de menstruatie was 18 okt, en heb 28 dagen cyclus dus ook volgend weekend evt testen als ik niet ong, word spannend he?? x Kim
lastig he meid, al die kwalen... is het je eerste? ik ben al weer een tijdje bezig om zwanger te raken van de tweede... de kwalen die je omschrijft heb ook al vaker gehad en toch kwam er ene menstruatie..niet om je negatief te stemmen, maar ik zou echt wachten tot je nod en dan het liefst nog iets langer, als je het trekt natuurlijk... de kwalen die bij zwangerschap horen, passen ook bij je nod...de teleurstelling is anders zo groot.. veel succes met zwanger worden!! liefs
Het vervelende is dat het ook het wennen van je lichaam kan zijn om zonder hormonen van de pil verder te gaan. Soort ontwenningsverschijnselen. Veel vrouwen die proberen zwanger te worden en gestopt zijn met de pil hebben iedere keer weer zoveel zwangerschapssymptonen dat ze telkens denken dit keer zwanger te zijn. Pfft heerlijk zo'n vrouwenlijf........... Maar ja wie weet is het wel meteen raak, Ik duim voor je!!
dat heb ik ook een keer gehad ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was alle symptomen waren er maar toch was ik niet zwanger. Het zat volgens mij tussen de oren
Hallo dames, Ben ik weer. Dit word ons eerste kindje. Dus alles wat ik voel is voor mij nieuw. Dus ik neem het advies van moeders en moeders to be aan. Hey kim spannend zitten we in het zelfde schuitje. Ik heb besloten om nog 1 week te wachten word ik niet ongi dan kan ik altijd nog testen. Want je lichaam kan je idd voor de gek houden. Als ik na het weekend van 14 nov nog een ongewenst bezoek heb gehad ga ik testen! Laat het zeker even weten.
Ik heb het zelfde,ik was 16/10 het laatst ongi en vanaf 2/11 ben ik een hele week misselijk geweest en buikkrampen,maar ik durf ni hopen...t zou te mooi zijn om waar te zijn... Ik duim voor je!!
@ kimpietjeuh toevallig dat is dan de 3de!!! Kim1979 heeft ook het zelfde! Nou dit word idd spannend! volgende week testen dank ik. Nou laten we elkaar dan maar op de hoogte houden he dames hihihi. stel je eens voor dat.... xxxx
Ik ben van mening dat vroeg testen geen kwaad kan! Zo lang je maar incalculeert dat het misschien een valse test is. Maar als je jezelf een beetje kunt kalmeren door een test te doen, en daaruit misschien toch hoop kunt koesteren... waarom niet! Ik zeg: gewoon testen morgen! 8)
Hey meiden, Hier nog iemand in hetzelfde schuitje! Heb 19/10 m'n laatste ongi gehad en nu sinds gisteren wat vage klachten...steken in m'n borst, zeurende soort van 'ongi'-pijn, dus kan ook niet wachten om te testen! Dit is trouwens nog maar de eerste ronde. Heb ook al een zoontje van 16 maanden. Succes wachten allemaal
Het kunnen ook klachten zijn die horen bij een aankomende menstruatie. Ik heb deze klachten altijd na mijn eisprong. In het begin verwarde ik het met zwangerschapsverschijnselen, omdat ik het nooit gewend was met de pil. Nu weet ik inmiddels dat het er gewoon bij hoort. Maar toch... je weet maar nooit. Je hoort het wel vaker dat het in 1x raak is. Dus wie weet meid...
Ik ben ook altijd misselijk na mijn ei en mijn boobs zijn dan ook gespannen en pijnlijk. Fijn om een vrouw te zijn Ik hoop voor je dat het in een keer raak is!
Hallo Dames, Wou even weten hou het met jullie gaat. Hebben jullie nog steeds last van misselijk zijn smorgens last van de (.)(.) last van de baarmoeder? noem het maar op hihi. Ik namelijk wel me (.)(.) zijn wat meer opgezet. Heb het idee dat me onderbui iets meer is opgezet staat wat strakker maar weet niet of dat echt zo is ihih nog ff wachten. hoor het wel van jullie!
Hoi lovely me! HET KAN WEL IN 1X MIJ IS HET HELAAS NIET GELUKT BIJ MIJ DUURDE HET 7 MAANDEN JE HOEFT NIET TE WACHTEN MET TESTEN IK HEB 2 DAGEN VOORDAT IK ONGESTELD MOEST WORDEN GETEST EN GEWOON POSITIEF IK HEB NIET GEWACHT TOTDAT IK OVERTYD WAS OFZO. IK WIST BEST WEL VROEG DAT IK ZWANGER WAS EN DAAROM DUURD HET OOK ONEINDIG LANG MEESTE VROUWEN KOMEN ERACHTER ALS ZE OVERTYD ZIJN IK HEB DAAR NIET EENS OP GEWACHT IK VOELDE HET GEWOON VRAAG ME NIET WAAROM IK DIE TEST HEB GEDAAN IK HAD HELEMAAL NOG NERGENS LAST VAN. (.)(.) ALS DIE GROTER EN WAT MEER GEVULD ZIJN (ZOU HET BEST IS KUNNEN) ME VRIEND SCHROK LAATST VAN DE MIJNE succes MEID! LIEFS kELLY
Hey Meiden, Ik kan ook niet wachten om te testen.Ik heb zaterdag of zondag mn NOD, maar t lieft test ik nu. Ik heb sinds een paar dagen last van mn borsten.Als ik er tegenaan druk voelt het als een soort spierpijn. Ik heb ook last van wat krampjes in mn onderbuik. Ik heb wel weer sinds vandaag wat bruinverlies maar de gyn zegt dat het niks hoeft te betekenen.Wie van jullie heeft dat nog meer? Ik ben er vorige week geweest en ze heeft ook een eisprong gezien. Ik ben trouwens helemaal niet misselijk maar iedereen voelt natuurlijk wel wat anders. Liefs Femke
hey ladies! @kelly87 and all moet nog heel even wachten met testen denk dat ik het heel misschien morgenochtend zal doen of anders zaterdag. Maar me borsten blijven groeien en nog steeds een misselijk smorgens enzo. Dus ja nog ff wachten. X
Ik wacht nog even met testen. Sinds ik gestopt ben met de pil in juni hand ik eerst een cyclus van 5 wkn, de 2 cyclussen erna waren elk 4 wkn (zoals ik ze normaal had). In oktober ben ik iets te voreg ongesteld geworden, maar ga er vanuit dat t te maken had met de antibiotica kuur die ik had. Als ik reken met mn normale cyclus ben ik ong 8 dagen overtijd. Ik heb wel allemaal klachtjes. m'n (.)(.) zijn heel gevoelig. Normaal als in ongi moest worden ook wel wat, maar nu is t niet leuk. Kan amper normaal op mn zij liggen. Dan nog ben ik misselijk, heb beste hoofdpijn en druk op mn baarmoeder. Steekjes bij mn baarmoeder en de ene dag veel en de andere dag normaal naar de wc. Wil het liefst zo lang mogelijk wachten met testen... Stom he...?