Gisteren als verassing voor de verjaardag van mijn vriend een zwangerschapstest gedaan van de Kruidvat ( 2voor 5, zie onderste foto). Hierbij zie je duidelijk een streep (of wil ik dat graag zien) Aangezien donderdag pas mijn NOD is zojuist nog een test gedaan. De test van Zwanger & Kids gedaan en hier zie je heel licht een streepje (eerste foto). Wat denken jullie zal ik eindelijk zwanger zijn???
Meid je vriend heeft n heel mooi verjaardagskado want ga t maar geloven je bent zwanger Gefeliciteerd!!
Hmm ik denk dat jij gelijk hebt ... Je wil het streepje graag zien ! Ik zie hem nl niet ..... Haha nee sorry maar zit lijkt me overduidelijk meid gefeliciteerd !!
Hahah dank jullie. Als je iets zo graag wilt ben je altijd bang dat het niet zo is! En omdat de ene test minder duidelijk zichtbaar is..... Ach jullie kennen de twijfels vast wel
Van harte gefeliciteerd met je vriend zijn verjaardag en met dit fantastische cadeau. Erg duidelijk zwanger.
Hahaha, vind zulke topics altijd wel grappig. Lichte streep, bla bla bla en dan zie je zo'n knaltest Je bent zwanger hoor, ga het maar geloven Gefeliciteerd!