overtijd tot negatieve test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by romi1984, Feb 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ben nu vaak op deze site geweest en me nu toch maar ingeschreven.
    Ik zal me even voorstellen ik ben inge en heb 2 leuke kids en een leuke man.
    Nu ben ik sinds oktober gestopt met de pil, we zouden graag nog een kleintje willen
    Nu heb ik sinds begin november allemaal rare klachten om niet goed van te worden ;)
    Destijds al naar de dokter geweest om bloed te testen daar kwam niks uit
    Ook schuifde hij het af op pds. Maar ik heb al die tijd al twijfel gehad, ben wel gewoon
    Ongesteld geworden althans voor zover ik weet.
    Inmiddels heb ik of voel ik allemaal dingen heb plopjes in mijn buik en van de week
    Voelde ik een soort van schop heel raar ook heb ik de zwangerschapsstreep die was
    Eerst vaag en nu al wat donkerde ook gevoelige tepels en donkerder al met al een hoop symptomen maar toch blijven de testen negatief.
    Gisteren na de huisarts geweest en heb weer bloed laten prikken moet maandag belleb mocht daar nou niks uitkomen mag ik een echo laten maken.
    Ook heb ik al een maand of 4 last van mijn rug wat niet over gaat, nou goed in ieder
    Geval even afwachten dus.

Dank je wel voor diegene die dit leest ik moest even mijn verhaal kwijt ;)

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Vreemd zeg...Ik kan er natuurlijk niks zinnigs over zeggen, maar hoop voor je dat je zwanger bent. Je hoort het vaker hè, dat vrouwen niet eens iets merken en ineens al heel ver blijken te zijn. Succes met wachten op de uitslag!

3. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

Sep 22, 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Spannend! Je bent wel ongesteld geweest zeg je. Maar dan ook iedere maand? Ik zelf ben ook zo'n vrouw die de eerste maanden gewoon een menstruatie kreeg. Pas toen ik 2,5 mnd was dacht ik; hé.. Er klopt iets niet. Test gehaald en jawel hoor! Inmiddels 15 jaar oud. Laat je het ons weten hoe dit verhaal verder verloopt?
    Zou toch mooi zijn als het waar is dat er een kindje groeit!
    Liefs

4. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel bibi, ja wordt er zo onzeker van weet gewoon niet wat er aan de hand is. Wellicht is het wat anders maar vreemd is het wel!!! Raar die hormonen;)

5. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

Sep 22, 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Zwangerschapsstreep.. Dacht dat je de test bedoelde die steeds donkerder werd. Sorry verkeerd begrepen. Je bedoelde de streep op je buik natuurlijk. Ti's wel vreemd ja. Zoveel symptomen en geen positieve test. Ben benieuwd hoe de bloeduitslag zal zijn..

6. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ervaren mama ja ben wel gewoon ongesteld geweest de eerste maand wat later en de rest gewoon zoals met de pil iedere 28 dagen verder geen rare tijden of iets.
    Dus je hebt het pas met 2.5 maand ontdekt wat raar kan het gaan niet dan.
    Ik zal zeker laten weten hoe het verder gaat, het zou natuurlijk prachtig zijn dat er toch een wondertje inzit. Mijn man is al overtuigd maar die roept het ook al langer. Heeft ook te maken met dat ik gewoon een opgezette buik heb net alsof ik al 3 maanden zwanger ben. Ook mn striae is verder opgerekt tot mijn navel ook zoiets raars hahah

7. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

Sep 22, 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Inderdaad 2,5 maand. Schoot wel lekker op zo. Daarna heb ik nog 1 menstruatie gehad. Later heb ik ook wat symptomen gehad en was ook overtuigd dat er iets moest zijn. Uiteindelijk kwam er heel iets anders uit. Zou zeker zorgen dat je doorverwezen wordt, ook op ijzer etc laten testen.
    Sterkte in ieder geval!

8. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ervaren mama. Ja dat schiet zeker op dan. Heb je veel last gehad van de symptomen of niet.
    Ja ik laat me nu maar eens goed onderzoeken iets klopt er in ieder geval niet, en dank je wel ik hou jullie op de hoogte.

9. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

Sep 22, 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Toen heb ik veel symptomen gehad. Ben zelfs naar een verloskundige geweest voor een echo. En die hamerde erop naar het ziekenhuis te gaan. Er kan van alles zijn. Als eerste te hopen een zwangerschap. Maar je hebt geslachtsorganen en als daar iets mee is willen ze je lichaam kenbaar maken dat er iets is. Kan onschuldig zijn maar ook iets serieus.
    Daarom zeg ik zorg dat ze verder onderzoeken als het geen zwangerschap blijkt te zijn.
    Maar.... Bij mijn eerste was er niks aan de hand. Alleen zwanger!! En dat zou het mooiste geschenk voor jullie zijn!
    Zet hem op!
    Ik ga nu eerst maar eens werken. Dienst tot 12 à 1 uur vannacht.
    Ik zal met je mee blijven lezen..
    Liefs

10. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat ga ik ook zeker doen, moet zeggen dat ik er ook een beetje klaar mee ben met dat onzeker gedoe ben blij dat de huisarts me wel serieus heeft genomen. Ik zet nu ook zeker door er is iets maar wat.
    Ik heb dit ook niet eerder mee gemaakt bij de mn dochter was ik gelijk zwanger maar toen was ik 18 dus lekker jong ze is nu 9. Bij mn zoontje die is nu 7 is ook alles goed gegaan. Hij was wel 4 weken te vroeg dus na die tijd ook vanwege de ruggenprik wel een hoop gedoe gehad. Maar tijdens de zwangerschap niet. Maar het gekke is dat ik ook zo twijfwl sinds een maand of 3 a 4 dat zegt misschien ook al iets. Alhoewel ik niet het idee is dat het wat ernstigs is maarja je weet natuurlijk maar nooit.
    Het zou zeker nog een mooi geschenk zijn. Eigenlijk hadden we al besloten dat we 2 wel genoeg vonden we zijn gezegend met 2 prachtige kinderen. Maar toen in oktober een bloedtest gehad ook voor evntueel zwangerschap en daar kwam niks uit toen waren we beide ontzettend teleurgesteld dat hadden we ook niet verwacht dus toen maar niet meer begonnen met de pil hahah. Wat kan het soms gek lopen. Ik hoop zo dat het wel zo is!!!
    Succes met werken!!

11. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm vandaag nog steeds niet ongesteld geworden, gisteren wel weer getest maar toch negatief :(
    Maargoed toch blijvrn de tepelhoven groot en donker er is verder niks verandert. Snap er miks meer van maarja nog 2 daagjes geduld hebben en hopelijk krijg ik dan nieuws!!!

12. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

Sep 22, 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Wanneer was je NOD dan? Gister? Vandaag? Een derde is super leuk! Ik denk dat 2 naar 3 kids ook niet meer zo'n groot verschil maakt.. Je hebt het toch al druk met 2. Dus jij was ook heel jong moeder? Ik dus ook. 19 toen mijn oudste geboren werd. En nu is het echt cool om de hogere school binnen te lopen en de rest te horen zeggen; is dát jouw moeder? Niet dat ik een super stuk ben of in korte rokjes gekleed gaat, maar ze kunnen duidelijk zien dat ik nog jong ben. De meeste ouders uit zijn klas zijn toch echt dik in de 40. Ti's gewoon echt heel leuk om van die wijze mannen te hebben;). Ik ben gescheiden toen de jongste 7 maanden was en ze veelal alleen opgevoed. Daarna een fijne man ontmoet waarmee ik inmiddels getrouwd ben, en die zelf nog geen kinders heeft en er dol op is dus vandaar dat wij in de MMM zitten..
    Hij was zwaar verminderd vruchtbaar. Dus ook bij ons is de hoop er! Ik heb een aantal jaren geleden dus ook gedacht dat ik zwanger was, heilig van overtuigd, ondanks dat de test wat anders zei; bleek ik een (gelukkig!) goedaardig knobbeltje in mijn borst te hebben waar op gereageerd werd door mijn lichaam. Ook had ik amper ijzer in mijn bloed. Vandaar dat ik zeg; ga verder zoeken. Wil je absoluut niet bang maken en ik weet dat je schrikt nu! Probeer het niet te doen, maar helder te denken. Ga door met zoeken net zolang tot je weet waar de symptomen vandaan komen. Ik durfde het ook niet goed, maar mijn zus heeft de huisarts letterlijk gedwongen mij door te verwijzen!

Ik twijfelde heel erg of ik je dit wel moest schrijven, want als je met een derde kindje bezig bent wil je hier niet aan denken, maar wilde je toch waarschuwen dat het ook iets anders Kan zijn.. Mijn verloskundige van toen ( ik wilde uitsluitsel over een zwangerschap) hamerde erop toch naar het ziekenhuis te gaan. Zij wist dus wel waarom.

Gelukkig ben ik niet ernstig ziek geweest, na een relatief kleine operatie weer op de been ( er zaten onrustige cellen in de kern). En ben ik met wat ijzertransfusie's weer snel de oude geworden..

Nogmaals, ik hoop dat het compleet overbodig is deze info, je 'gewoon' een kindje verwacht. En een onbezorgd leven kunt lijden.

Keep in touche!!

Liefs. Xx

13. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod was dinsdag. Nee indd het lijkt me super. Mn dochter zei laatst al ik wou dat wij nog een broertje of zusje hadden. ( mijn broer heeft afgelopeb mei een kleine gekregen) vandaar toen waren wij er al mee bezig dus als het zo is ben ik heel benieuwt hoe ze gaan reageren.
    Hahah altijd leuk als ze dat over je zeggen is ook wel weer een groot compliment ;). Ik was de jongste moeder op de basisschool van de kids nu is er 1tje jonger dan mij die is 26 maar haar zoontje zit in groep 1 en die van mij zitten in groep 4 ej 6 pff moet zeggen de tijd gaat echt snel ovet een paar weekjes worden ze alweer 8 en 10.
    Wow best heftig verhaal zeg, zo zie je maar luisteren naar je lichaam. Ik schrik niet zo gauw ben gelukkig een vrij nuchter type ik zie wel wat er uit komt, natuurlijk hopen we iets moois en anders slaan we er ons ook wel doorheen.
    Het is gewoon nog even afwachten. Wat ook wel raar was is dat ik in korte tijd dus een paar keer blaasonsteking heb gehad 4x in 1.5 maand geloof ik das allemaal wel goed gekomen maar had het anders nooit zo ja 2x in het jaar. Nou las ik toen dat dat in het begin van de zwangerschap ook kan en het was in nov/dec dus dan ga je toch twijfelen maargoed wel opgelet wat voor antibiotoca ik hen gehad of dat ook mocht met eventuele zwangerschap en dat mocht gelukkig je weet maar nooit :).
    Hoe was het op je werk?

Liefs mij

14. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

Jul 20, 2012
    1,292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hoi is er geen echo praktijk bij je in de buurt dan maar 50 euro betalen bleef niet in onzekerheid zitten meid . Je weet het nooit

15. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi nurrie

Jawel er is er 1 in de buurt maar moet eerst tot maandag wachten.
    Maandagmorgen kan ik de huisarts bellen vanwege de bloedtest en dan krijg ik een verwijsbrief voor een echo eventueel. Het komt wel goed hoop ik. Ik laat het er in ieder geval niet bij zitten!!

16. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

Apr 6, 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Kwam er pas achter met 28 weken dus kan altijd

17. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

Sep 22, 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben gelukkig ook vrij nuchter. Werk ging prima, gisteravond ook gewerkt en vandaag zo'n uitbrak dagje. Mijn zoon had een slaapfeest bij één van zijn klasgenoten, de hele nacht niet geslapen natuurlijk dus die ligt op bed, mijn jongste bij Opa en Oma geweest, net pas thuis. Huis is een beetje leeg zo zonder de mannen. Tijd voor nieuwe vulling;) dat is dan weer het voordeel van jong moeder zijn, ik kan nog steeds een kindje krijgen als het lukt..

Ik ben echt heel benieuwd wat de arts morgen gaat zeggen. Nogmaals.. Een 3 de is leuk en zeker omdat de andere het zo bewust mee gaan maken. Ik was zelf 8 toen mijn broertje werd geboren en ik weet het nog heel goed. Was zo leuk!

Blaasontsteking tja die ken ik, om niet goed van te worden. Heb het afgelopen jaar ook Uch keer gehad;-( ben op een gegeven moment maar gaan afwachten tot mijn lichaam het zelf baas kon, heeft lang geduurd maar ben er nu eindelijk vanaf.

We horen je morgen..

Groetjes..

18. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ yara wou zeg bij 28 weken zeg das laat was alles wel goed gegaan.
    @ ervaren mama: Fijn dat het goed ging met werken, lekker dan op zondag uitbrakken hahah.
    Ohhh ja dat kan ik me voorstellen dat het dan stil is. Soms is het best lekker maarwel stil indd. Van de zomer gaan onze kids 2 weken weg met opa en oma pff dat zal wel ff wennen zijn zeg zo zonder ze ik vindt het heel leuk voor ze maar toch das voor het eerst dat ze zolang weg zijn zozonder ons.
    Ja ik ben ook heel benieuwt wat eruit komt. Heb net wel een mini beetje bloed verloren dus we wachen af. Stilletjes toch hoop dat er een wondertje inzit :).
    Fijne avond nog en i keep in touch tot morgen!!!

19. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo daar was ik weer hier even een update. Toch vanmorgen ongesteld geworden helaas :( maargoed ook de dokter gebeld en alles was verder goed geen ontstekingen enzo en ook geen zwangerschap. Toch heb ik gervraagd of ik een echo mocht laten maken en dus heb ik nu een verwijsbrief gekregen. Moet zeggen dat het knap lastig is een afspraak te maken heb al 2 keer gebeld en nu moet ik de dokter bellen of het bedoelt ik voor de hele buik of alleen onder en boven zuchttttt. Dus straks maar even bellen en navragen en dan een afspraak maken dus nog even wachten tot de uitslag. Maar natuurlijk gaan we ook weer vrolijk verder ;). Mijn dochter had net wat opgevangen over een zwangerschap hahah ik zeg had je graag een broertje of zusje gewild. Jaaaaa wel 2 erbij pff hahah ik zeg dat gaat niet gebeuren hahah dus wat zullen die uit hun dak gaan mocht het wondertje alsnog een keertje gebeuren!!!

20. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    6 maart echo maken in het ziekenhuis....dus wordt vervolgd!!!

Share This Page