Wat vinden jullie ervan? Heb ik nou toch mijn piek gehad de 19e? Mn testjes worden niet donkerder... En zit nu al zo ver in mn cyclus. Kan ik mn echte piek misschien de nacht van 18 op 19 hebben gehad?
Zijn dit action testen? Ik heb op die testen namelijk ook nooit echt een knaller gehad terwijl die met de zelfde urine met een z&k dipstick wel knalde. Dus de 19 zou heel goed kunnen.
View attachment 373422 Ik had hetzelfde met de action testen. De test vd 16e is het meest positief. De Sensitest eronder (de bovenste) is van de 17e (zelfde urine gebruikt als de Action test vd 17e) en die knalt veel meer dan de action test. Ik zeg dus ook de 19e
View attachment 373616 Dit is mijn positieve ovulatietest van Action. Ik test nooit donker met ovulatietesten, ik zal denk ik niet zo veel LH aanmaken. Maar ik heb zeer zeker toen mijn eitje gehad, tjdens het testen al ovulatiepijn, daarna steeds heviger, tot 's nachts en 's ochtends pijn weg, en 's middags test zo goed als wit. Ik werd 8 dagen na deze test ongi, korte lf
Bij mijn actiontesten had ik een knaller op de dag van mijn tempstijging en de volgende dag, de dag ervoor was die net wel/niet even donker als controlestreep, volgende 2 dagen donkerder. Nu heb ik er via internet gekocht, maar lijkt mijn ei (nog) niet te willen springen (CD 22). Neem je je temp niet?
Nee ik temp niet.. Was ook de eerste keer ovulatie testen voor mij dus wilde eerst even kijken of ik mn ei zo kon vinden. Ga er maar gewoon van uit dat ie de 19e was.