Warm!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pretty Woman, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi Allemaal,

Ik zit nu op de 20e dag van mijn cyclus.. ik heb het nu een aantal dagen heel erg warm... ook soort van opvliegers dat het zweet op mijn rug staat.
    Tijdens mijn vruchtbare dagen een aantal keer geklust. Zou het een goed teken zijn? En verder valt het een vriendin van mij op dat mijn huid glimt en bij het op staan van de bank krijg ik steken bij mijn lies..

Graag hoor ik jullie mening.. :D

Groetjes!

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik moet morgen ongi worden maar heb het ook al dagen bloedheet. Ook soms opvliegers niet normaal. Ik ben in februari 2008 bevallen van een dochtertje dus nu weer zwanger zou erg vlot zijn vind ik persoonlijk. Er is een kans dat ik zwanger ben omdat ik buikgriep heb gehad in de eerste week van mijn pil. Maar kan me niet herinneren dat ik het ook zo warm had tijdens mijn eerste zwangerschap?

3. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Aylin,

Wat toevallig dat jij het ook hebt, ik ben ook niet ziek.. dan kan je het soms ook zo warm hebben.
    Ik kan het me voorstellen als je zo kort na je dochtertje weer zwanger bent dat het erg snel is.. maar voor je kinderen kan het ook heel erg leuk zijn.. ik zelf heb een zusje die net geen jaar jonger is dan ik. Verder had ik zo rond mijn inestelling een keer dat ik onwijs uit mijn dak ging tegen mijn vriend.. zo heftig doe ik normaal nooit.. dat afwachten duurt zoo lang..

Wanneer kan jij testen?

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Prettywoman,

ik kan morgen testen dan zou ik ongi moeten worden. Ik heb het ook al dagen bloedheet terwijl ik echt een kou kleum ben normaal. Gister zij mijn man nog "heee jij word zwetend wakker wat vreemd". Idd van opvliegerig gedrag had ik zeker last bij mijn eerste zwangerschap constant herrie in de tent haha. Of ik er nu last van heb weet ik niet na mijn bevalling ben ik er nl. een beetje last van blijven houden. Maar van die opvliegers en warmte had ik volgens mij de eerste keer geen last van...Is het je eerste mogelijke zwangerschap?

5. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    ja, dit zou mijn eerste zwangerschap moeten zijn, ik ben vanaf februari jl. gestopt met de pil. Ik schrok echt een beetje van mezelf dat ik zo te keer ging. En dat van zwetend wakker worden heb ik ook een paar keer last van gehad, echt dat ik lag te drijven in mijn bed dat was vorige week. Ik ben benieuwd, ik kan de 27e testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden... vind het nu zoo spannend!

6. Niet meer actief

Hier ook, heb een hele rare cyclus gehad..
    Temp is sochtends niet heel hoog, maar heb het continu warm.
    Mijn vriend zit steeds te klagen dat de verwarming wel even aan mag, maar dat magie niet doen van mij hoor haha.

Deel Deze Pagina