10 maanden na de geboorte van mijn zoontje ben ik nu deels onverwachts weer zwanger!! Ik had voor mijn eerste zwangerschap al vrij lange cyclussen, maar sinds de bevalling is het helemaal drama. Al verschillende onderzoeken en echo's gehad, maar het zag er allemaal prima uit. De laatste tijd werd ik maar eens in de 2 maanden ongesteld ongeveer, ik verwachtte geen of nauwelijks een eisprong te hebben. Laatste menstruatie was op 13 juni, dus gister dacht ik: laat ik toch maar even een testje doen .. En echt in een paar seconden: Bam! Meteen een knalstreep! Schrok me kapot, maar ben ook heel blij dat het ons toch gegund is, want met zo'n lange cyclussen kon het nog wel eens heeeel lang gaan duren. Vk gebeld, en omdat ik volgens mijn eigen berekening dus al 8a 9 weken dacht te zijn mocht ik dezelfde middag nog komen omdat er een plekje vrij was gekomen Op de echo zag ze eerst helemaal niks, na even zoeken kwam ze een cyste tegen (misschien dat dat mijn buikpijn van de laatste tijd verklaart), en toen toch nog een vruchtzak. Helaas zag ze er nog niks inzitten wat dus betekent: of een latere eisprong gehad, of het zit niet goed. Wie heeft dit nog meer gehad? Maak me best druk, nu het zover is wil je natuurlijk niks liever dan dat alles goed is. Maar ik moet geduld hebben, over 3 weken mag ik nog eens komen om te kijken of er dan wel iets zit, en hopelijk met een kloppend hartje!! Spannend..
Dankjewel!! Morgenvroeg ga ik een clearblue test doen met weken indicator, ben toch wel benieuwd hoeveel die dan aangeeft!
Vanmorgen clearblue gedaan, en er staat alsnog 3+ in het schermpje! Nu hopelijk de volgende echo alles in orde, zou fijn zijn!
Hier nog even een update: afgelopen vrijdag weer een echo gehad om te kijken of er nu wel wat te zien was in de vruchtzak. Nou.. Dat was er zeker te zien, 2 vruchtzakken maar liefst met 2 knipperende hartjes erin!! Echt heel erg schrikken, helemaal gezien wij max. 2 kinderen wilden (sorry klinkt misschien egoïstisch maar wilden absoluut geen 3 kinderen totaal) We hebben al een zoontje van net 1 jaar. Dus grote shock!! We hebben ook nog eens 2 grote honden, ik heb geen idee hoe ik het ga oplossen met 3 kinderen en 2 honden. Kan iemand me wat opbeuren? Sommigen zouden er misschien een moord voor doen om in mijn situatie te zitten, daarom schaam ik me er ook zo voor dat ik niet echt heel blij kan zijn..
Wow! Kan me voorstellen dat jullie enorm zijn geschrokken maar ik denk dat het dan zo moet zijn. Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is. Althans tenminste kloppende hartjes. Wat betreft ruimte moet het goed komen? Als er voor 1 baby plek is, leg je de 2e baby op dezelfde kamer. Wat zei je man? Hoop dat jullie aan het idee kunnen wennen.
Dankjewel voor je reactie, de ruimte is helaas wel een van de problemen. We hebben maar 2 slaapkamers(waarvan nu de ene van ons is en de andere van ons zoontje) en een kleine zolder wat eventueel door een verbouwing een kamer kan worden. Beneden is het uitgebouwd waardoor we op zich best een leuke ruimte hebben, de tuin is helaas dan weer vrij klein.. Zou voor mijn honden graag wel wat meer tuin willen dat ze straks als de tweeling er is (en dus automatisch minder aandacht gaan krijgen ) wat meer bewegingsvrijheid hebben. En verhuizen is ook niet echt een goede tijd nu, denk er wel zeker overna. Mijn vriend was ook niet heel enthousiast, maar denk als ze er eenmaal zijn dat het wel leuk is en het zichzelf wel oplost. Hoop ik dan
Wow ja dat is even slikken begrijp je reactie, denk wel dat het zo had moeten zijn en jullie er vast wennen. Iig gefeliciteerd