Hoi, Misschien een rare vraag vraag, maar ik ben ruim 12 weken zwanger en heb al een mooi tijdje last van " down under" Een behoorlijk beurs gevoel, zelfs iets van spierpijn, zelf met de broek uittrekken s,avond doet het daar gewoon zeer Als ik nu druk bezig was geweest met mijn mannetje wist ik waar het weg kwam maar dat is dus niet het geval hahahah, Herkenbaar?? enig idee wat het is???
Ik had dit ook en nu begint het wel weer een beetje. Moet zeggen dat ik het ook heel soms had met menstruatie. Kan echt flink pijn doen net of je er flink getrapt bent. Heeft allemaal met hormonen te maken. Het preciese nut ervan....? Hoop dat t snel bij trekt.
Is het echt je huid? Want dan kan je een schimmel te pakken hebben, dat doet bij mij tijdens de zwschap meer pijn als dat het jeukt.
Nee het is niet echt mijn huis... this net als wat de voorganger zegt net alsof je er flink getrapt bent...
Ik heb het ook gehad.. Een keer kon ik helemaal niet meer lopen.. toen deed het z'n pijn maar later ging het weer weg.. nu ben ik 28 weken zwanger en heb ik het nog wel is een dag.. ik denk dat het komt omdat het allemaal wat zachter en wijder wordt aan de onderkant..
Hoeft niet perse bekkeninstabiliteit te wezen,.. Door alle hormonen in je lijf wordt alles wat weker, meer dan dat is het niet Ja kan wel naar een bekkentherapeut, die kan je tips geven m.b.t. je houding.