Hoi meiden! Wij zijn stilletjes aan begonnen met onze vrienden in te lichten over de zwangerschap. Ik vertelde toen aan een vriendin van me dat ik de vruchtzak best groot vond (5cm op 3cm met een vruchtje van 2,5 cm). Echo foto staat tussen mijn afbeeldingen. Daarop zei ze dat ik dan ook sneller een dikke buik zal krijgen. Nu vraag ik me dus af of dit echt zo is, wat jullie ervaring ermee zijn? Gewoon omdat ik het best interessant vind. Ik hoop op zich geen grote buik te hebben, gewoon een schattige zwangerschapsbuik vind ik al leuk voldoende, maar dat heb je dus niet om het kiezen.
Dat kan nog alle kanten op! Je hebt mensen met een klein buikje waar een baby van 4,5 kilo uitkomt en je hebt er ook met een grote buik waarbij het kindje maar 3 kilo is
Je vruchtzak is altijd wat groter in het begin neem ik zo aan. Vruchtwater moet er omheen kunnen enzo. Ik had geen giga buik van de eerste en zij was 4 kilo bij de geboorte. De vk schrok er een beetje van.
Nee dat zegt niks. Een relatief kleine vruchtzak bij de eerste...een buik waarvan mensen op 20 weken al vroegen: goh laatste loodjes zeker en een babytje van 2570 gram