Hallo, Ik was bij mijn eerste echo zwanger van een leeg vruchtzakje. Ik heb hiervoor medicatie gekregen om een miskraam op te wekken. Ik heb hierna 2 dagen gevloeid en het vruchtzakje verloren. Twee weken hierna begon ik heel erg te vloeien en bleek ik nog een rest te hebben. Deze is verwijderd. Op de controle echo was mijn baarmoeder leeg. Op de 20e dag na het hevige bloedverlies had ik wat bruinverlies bij het afvegen, 3 dagen ongeveer. Wat kan dit zijn? Op de 34ste dag had ik ook wat bruinig slijm. Ik ben nu 38 dagen na de hevige bloeding en ik ben nog niet ongesteld. Zwangerschapstesten zijn negatief. Ik heb wel wat symptomen zoals honger, vermoeidheid en af en toe een vlaag van misselijkheid. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar zou ik weer zwanger kunnen zijn? Wanneer word je weer ongesteld na een miskraam? Groetjes Sandra
Hoi, Het zou kunnen ja maar je cyclus kan onregelmatig zijn waardoor je test ook nog negatief kan zijn. Ook je menstruatie kan wel lang uit blijven. Dus het kan echt beide kanten op. Je moet denk ik nog wat langer afwachten om er iets over te kunnen zeggen. Groeten Evelien