Hoi meiden, 3 jaar geleden ben ik lid geworden van dit forum. Met heel veel plezier heb ik meegelezen. Nu was ik een tijd niet actief omdat we onze kinderwens even in de koelkast hadden gezet. Maar vorig jaar was ik plots zwanger (beetje onverwachts). Dus was ik weer af en toe te vinden hier. Nu blijkt dat er ook mensen op dit forum meelezen waar ik het contact mee heb verbroken. En ik vind het geen fijn idee dat ze alles over mij weten. Hoop dat jullie dit begrijpen. Misschien kom ik nog een keer terug. Maar nu heb ik er even geen behoefte aan. Voor alle meiden die zwanger willen worden, ik wens jullie allemaal baby's toe. Liefs Marijke P.S: Ik heb Lotte al gevraagd om mijn profiel te verwijderen.
ik ken je verder niet, maar vervelend dat mensen je hier dan gaan volgen he, als je er geen behoefte aan hebt. succes verder!
Wat lastig. Daar zit ik ook weleens een beetje mee, en let dan ook op met wat ik hier neerschrijf. Geen hele persoonlijke dingen meer. Ik wens je het allerbeste! Succes en wie weet tot ziens!