Pizz Buin Anti Allergy en zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Gelukkig11, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukkig11

Gelukkig11 Niet meer actief

Heb al jaren last van zonne allergie en gebruikte eerst Contralum Ultra. Dat laatste mag niet tijdens de zwangerschap worden gebruikt, dus ben ik op zoek naar een goed alternatief.

Nu heb ik op i-net gelezen over Pizz Buin Anti Allergy, maar ik weet niet of deze nu kan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee of weet een ander alternatief voor mij?

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik weet niet of je hem mag gebruiken maar hij helpt mij altijd wel heel erg goed. Contralum Ultra is natuurlijk echt een medicijnachtig iets en Piz Buin niet

Heb even een mail naar Piz Buin gestuurd want ik gebruik het ook altijd

3. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ja toevallig vandaag. Zet het hier even neer in het engels

Thank you for your recent email regarding our Piz Buin® In Sun Allergy products.

We can advise that the Piz Buin® In Sun Allergy product are designed to work on the top layers of the skin and therefore do not enter the blood stream. Therefore, there is no reason why you should not be able to use the products during pregnancy.

However, skin changes can occur during pregnancy and therefore we would advise that you use caution when using any new skincare products including sun creams as skin can become more sensitive during this time. If you have any further concerns we would recommend that you consult a healthcare professional.

Assuring you of our best attention.

Yours sincerely

Yvonne Hanley
    Consumer Support Associate
    Johnson & Johnson® Consumer Support Team

4. Gelukkig11

Gelukkig11 Niet meer actief

Hoi Foxy,

Super dat je het antwoord nog heb neergeplempt. Ik ga het kopen en het een dagje uitproberen hoe mijn huid op reageert.

Dat laatste stukje is een waarschuwing om echt alles uit te sluiten, omdat het verboden is middelen op zwangeren te testen en men dus nooit zeker kan vertellen wat het effect op een zwangerschap heeft.

Daarbij idd een cosmeticacreme zal enkel de bovenste huidlagen bereiken en niet in de bloedbaan terechtkomen. Dat is een gegeven dat echt wel in de testen uitkomt bij proefpersonen/-dieren.

Super, dank je wel nogmaals!

Deel Deze Pagina