Ik heb gistermiddag met de sensi test (hartje) positief getest. Weliswaar een vaag lijntje ( zowel test als controle) Maar er stond en staat nog steeds een lijn! Voor deze zekerheid vanochtend nog een test gedaan. En deze is negatief??? Ik snap er niks meer van. Wel zwanger, niet zwanger? Ik heb net een CB digital gehaald. Maar durf niet zo goed meer te testen nu. Hebben meer hier ervaring mee?
Raar! Maar wat ik heb gelezen schommelt HCG in het begin nog heel erg. Zou zowieso wachten met de digital enkele dagen en deze met ochtendurine doen. Succes en hoop dat je zwanger bent!
Ik heb geen ervaring met die testen maar misschien kun je morgen ochtend eens met de kv 2v5 testen? Zou indd nog even wachten met de cb, volgens mij hebben die indd meer hcg nodig. Iig meer dan de kv. Succes meid!
het is echt verwarrend he!.. bij mij is het ook onduidelijk. Ik word er echt niet goed van.. Ik hoop dat je gewoon zwanger bent!
Vervelend die onzekerheid, ik zou ook morgen er een kruidvat 2v5 tegen aan gooien. Hopelijk is die dan duidelijk positief.
ik heb ook gisteren een lichte streep en vanmorgen nog steeds zelfs iets lichter Het maakt je ook wel erg onzeker, durf ook bijna niet te testen Succes
Ja, bij mij word het ook lichter. Wanneer ga jij weer testen? Ik denk dat ik een week wacht. IK BEN ZO ONGEDULDIG!
heb je met dezelfde test getest? Ik zou morgenvroeg een testje doen van kruidvat 2 voor 5 die zijn gevoeliger als veel andere testen. verwarrend zo zeg
Zeker verwarrend! Helemaal omdat we het natuurlijk ook heel graag willen. Denk dat ik toch morgenochtend de CB digital in de strijd ga gooien.. Met ochtendurine.. Mocht deze weer negatief zijn, dan ga ik een week lang niet testen! ( als ik mijn geduld kan bewaren.. )
ik proberen om pas vrijdag of zaterdag weer te testen ik heb ook geen ongi pijnen maar echt steken trekken wanneer gaan jullie weer testen
Ik voel ook niets, behalve een zeurende pijn af en toe. Denk dat ik ook vrijdag of zaterdag ga testen. spannend... Ik duim voor je marcia.. laten we hopen op een goede afloop!
nou heb toch de verleiding niet kunnen weerstaan het is van mijn nod maar weer een super dun lijntje zichtbaar Dus ik denk dat het helaas niet is blijven plakken Hou jullie op de hoogte.....
Mijn CB digital gaf niet zwanger aan.. En toch heb ik echt het gevoel dat ik wel zwanger ben. Vandaag weer last gehad van een raar gevoel in mijn onderbuik. Beetje steekjes enzo. Maar nog steeds niet ongi en het zijn ook geen ongi krampen.. Ik blif moe en heb zo nu en dan ook last van mijn borsten.. En nog steeds misselijk met vlagen.. Heb nu besloten om voorlopig niet meer te testen. Zondag ofzo maar weer eens kijken..
pff.. gaven ze maar snel een duidelijk resultaat. Ik heb vandaag maar niet getest. Zaterdag probeer ik het nog een keer. ik voel echt niks, dus het zal wel niet zo zijn. p.s. was wel vanochtend bij het opstaan misselijk en heb overgegeven.
ja ik blijf ook wel het zwanger gevoel houden vanavond erg veel last van diarree en buikpijn is vandaag weer minder maar geen ongi krampen wel misselijk en verandering in mijn borsten voor al kleur van het tepelhof dus wie weet we houden hoop.... Maar toch lastig de onzekerheid