Zwanger, week terug gezet tijdens echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Teardrops, 25 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Wat fijn!!!
     
    Teardrops vindt dit leuk.
  2. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wat fijn dat je weer een goede echo had! Is het vruchtje nog opgemeten?

    Hier gister een echo met 7,5 en werd gemeten op 6,5. Ze hield een slag om de arm. Ik mag a.s. maandag terug komen. Ik werd bij mijn jongste 5 dagen terug gezet, en daarna weer wat vooruit.
    Spannend he??:oops:
     
    Teardrops vindt dit leuk.
  3. Teardrops

    Teardrops Bekend lid

    9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ze heeft het wel geprobeerd, maar omdat mijn darmen zó bewegelijk waren lukte het niet goed. Was ook geen ramp want het was dan toch natte vinger werk geweest. Wel zei ze "met een grove schatting toch zeker wel in de 6 weken" te zien. Maar het aantal dagen kon en durfde ze voor nu niet te zeggen.

    Wel vond ze het gek dat haar collega vorige week wel precies het aantal dagen kon vertellen, aangezien het toen net zo een gerommel was als vandaag. Oh en ze had het over iets van het slijmvlies, zag er keurig uit maar het leek wel een beetje op iets dat ergens herkenbaar was voor haar voor een tweelingzwangerschap. "Maar kan evengoed gewoon bij dit vruchtje horen hoor, ik zie in ieder geval 1 hartje heel goed kloppen".
     
  4. Teardrops

    Teardrops Bekend lid

    9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Dat is inderdaad bijna precies zoals wij vorige week hadden. De verloskundige vertelde ook dat het op dit termijn vooral flink gokken is. Het is nog te klein om een goede meting te kunnen maken.

    Hopelijk ga jij straks gewoon een week vooruit! Ik duim met je mee. Of zou het kunnen dat de bevruchting ook later geweest is?
     
  5. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Klopt, een klein meetfoutje scheelt zo een paar dagen.
    Ik heb 4 oktober positief getest. 4 sept eerste dag laatste menstruatie, dus 4 oktober zou ik ongeveer 4,2 weken moeten zijn. Uitgaande van een normale cyclus. 4 oktober gelijk een duidelijke streep, dus lijkt me niet dat ik toen nog geen 4 weken was..
    Maar we gaan het zien, ik maak me niet heel druk eigenlijk. Valt wel mee.

    Wanneer mag jij weer voor een echo komen? Ik hoop op een prachtige echo.
     
  6. Teardrops

    Teardrops Bekend lid

    9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Misschien maak jij gewoon snel en veel hcg aan. Of zit er een tweeling :D

    Wij mogen 15 november weer terug komen. Het had volgende week ook gekund, maar mijn man is over 2 weken op de vrijdag vrij. Scheelt weer een vrije dag opnemen:)
     
  7. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Haha een tweeling zal wel niet, die zouden ze wel gezien hebben denk ik:D
    Wie weet was ik idd maar 11 dpo ofzo. Dat kan natuurlijk, dat scheelt alweer wat dagen.

    Spannend 15 november! Hoop op een prachtige echo. Knap dat je zolang wacht, maar dan kunnen ze natuurlijk wel een goed verschil zien:thumup:
     
  8. Teardrops

    Teardrops Bekend lid

    9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Dames.

    Ik had sinds eergisteren donkerbruine afscheiding. Gisterochtend toch de verloskundige gebeld. Ik mocht langskomen.

    Helaas was het dubbel op een beetje schockerend. Want "hey, er zitten er 2" leuk! Maar nergens een hartactie te zien. Dus helaas is dit ook meteen het einde.

    Nu zit ik af te wachten tot de miskraam op gang komt :(
     
  9. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Oh nee zeg wat een klap!! Sterkte iig!
     
  10. LindaS80

    LindaS80 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Sterkte
     

Deel Deze Pagina