Ik moest vandaag ongesteld worden en had me voorgenomen dat ik pas 2 dagen na NOD zou testen. Ik werd om kwart voor 6 in de ochtend wakker en ik kon maar niet terug gaan slapen. Heletijd dacht ik, ik ben zwanger.. Ik wist het gewoon zooo zeker, terwijl ik eigenlijk geen reden had om dit te denken. Ik zocht de test die ik nog had liggen van maaanden geleden en ging snel de test uitvoeren.. Meteeeeen 2 strepen! Het was zo raar allemaal.. ik zou die test niet doen vandaag en geduldig 2 dagen afwachten. Mijn gevoel wist het gewoon. Ook toen ik de test ging uitvoeren wist ik dat er 2 streepjes zouden zijn. Achteraf gezien heb ik wel symptomen, maar op dat moment stond ik er echt niet bij stil. He, ff van me afgeschreven.. xx mamalief
Ik las.. Ik werd wakker. Ik dacht meteen o er is iets mis Van harte gefeliciteerd! :-D Leuk om je verhaal te lezen!
wow leuk verhaal! van harte.. ik hoop dat ik dit over 5 dagen ook kan zeggen helaas heb ik niet zo'n intuitief gevoel
Gefeliciteerd! Heel herkenbaar trouwens, dat je gevoel zo zeker is, ik had precies hetzelfde. Liefs Huismus