Zwanger wel/niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chantallie24, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Hallo!

Moet even wat kwijt. Mijn man en ik hebben voor 2 zondagen geleden "geklust". Volgens mijn berekeningen had het een vruchtbare periode kunnen zijn. Nu heb ik dus vanaf vorige week constante pijn in mijn onderbuik. Ik word er gek van! Dit had ik niet toen ik voor de eerste keer zwanger werd. Gisteren met afvegen zag ik wel doorzichtig slijm. Ik kan me niet voorstellen dat het een eisprong moet zijn. Ben zo onzeker!!! Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat ik zwanger ben?

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    je banner staat dan niet gelijk met je uitleg?
    Als je 2 weken geleden je vruchtbare periode had, zou je nu wel kunnen testen.
    het doorzichtig slijmt lijkt wel op eisprong ...
    Maar kan ook wel door zwangerschap

succes

3. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Ja klopt! Ik ben niet handig met uitrekenen. 19 Oktober ben ik ongesteld geworden, en heb ong een cyclus van 25, 29 dagen. Oftewel ik snap er niks meer :(.

4. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Chantal,
    Irritant is dat he.. ik zit ook te wachten.. er zit niks anders op.
    wat ik wel kan zeggen is dat ik vanaf vrijdag ook steken en last heb van mijn onderbuik/baarmoeder.

5. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    @Faith. Heel irritant!! Hahaha. Maar ja we kunnen niks anders dan afwachten helaas. Heb je het ook koud enzo?

6. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb echt super veel klachten sinds vrijdagavond:
    inderdaad koud/koude rillingen, rugpijn onderin, ongesteldheidsbenen (ik heb altijd last van mijn bovenbenen als ik ongesteld ben), steken in mijn onderbuik/baarmoeder, steekjes in mijn borsten.
    Echt alsof je een griepje hebt of alsof je ongesteld moet worden.. maar dan toch anders. Heb jij ook meer klachten?

7. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Precies hetzelfde als jou! Hopen dan maar dat het raak is! Hoeveelste ronde is dit voor je?

8. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt? Wauw dat is toevallig.. heb je ook last van je bovenbenen?
    die mensen ken ik namelijk bijna geen haha.
    Voor mij pas de 3e ronde van proberen voor het 1e babytje

9. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Ja ik heb ook altijd pijn in mijn bovenbenen, heel irritant :(. Dan is zelfs lopen pijnlijk. Ik heb zoals je ziet al een kleine peuter rondlopen :D. We hebben pas besloten voor een 2e te gaan, eigenlijk pas nadat we het onveilig gedaan hebben de laatste keer. Dus ben benieuwd bij de eerste ruim 1 1/2 jaar over gedaan maar wel met een fors overgewicht van mijn kant, nu ben ik 30 kilo afgevallen dus hoop dat het dit keer sneller raak is. Maar hebben geen haast.

10. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zit nu dus op ongeveer 8 DPO? Dan kun je met een vroege test al over twee dagen gaan testen! Succes, ik hoop het voor je.

11. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Wat is DPO? (Stomme vraag, ik weet het) :D

12. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    days past ovulation

dagen na je ovulatie

13. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Dank voor de uitleg!

14. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals Stefanenlaura al zegt: Dagen na je ovluatie. Maar als je die niet exact weet kun je ook ongeveer rekenen. in principe heb je altijd je NOD zo'n 14 dagen na je ovulatie, dat is dan de dag dat je kunt gaan testen met een gewone test.

(NOD, niet ongesteld dag; de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar hoopt dat je niet ongesteld wordt ;) )

15. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Haha NOD wist ik nog ;). Wacht het wel af, kan toch niks anders doen. Helaas hebben we geen belletje in ons hoofd die aangeeft dat we zwanger zijn hahaha.

16. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chantallie,
    Oh wat spannend! Hoop het voor je , je weet nooit.. ik denk dat de 30 kilo eraf sowieso goed zal meewerken:)
    Ik heb pas volgende week maandag mijn NOD.. en daarnaast heb ik een redelijk onregelmatige cyclus dus het is nog heel lang wachten voor mij. Dan begin ik morgen ook nog met mijn nieuwe werk (wel parttime) terwijl ik me echt beroerd voel... pfff ik zou haast denken dat het niks anders zou kunnen zijn maar praat er echt met niemand over.. heb al een paar keer teleurstellingen gehad met testen, dan voel je je zo rot.

17. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    @Faith: weet precies hoe je je voelt! Succes vandaag met je nieuwe baan! Dan kun je misschien even je gedachten op wat anders zetten! Ik ga in ieder geval hard duimen voor je;).

18. Faith24

Faith24 Lid

12 nov 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel super lief, ik ook voor jou!
    morgen begin ik met mijn nieuwe baan, inderdaad wat afleiding.. altijd fijn ;)

Deel Deze Pagina