Gisteren te horen gekregen dat mijn contract verlengt gaat worden. Dat terwijl ik toch al heel lang voor 40% in de ziektewet zat ivm zwangerschap. Nu toch een contract voor onbepaalde tijd gekregen.
Wat leuk om al die goede berichten te lezen! Geeft hoop! Ben ook net als Spectre begonnen met een nieuwe baan (4 jan) en wij denken er ook aan om binnenkort bezig te gaan. We kunnen wel gaan wachten op een vast contract, maar tegenwoordig is het toch wel wat moeilijker en zegt het ook minder. We wouden i.i.g. een koophuis hebben voor we aan een beeb zouden beginnen en dat hebben we. Verder hoop ik dat Spectre en ik ook geluk zullen hebben met de contracten zoals de meeste verhalen hier (Ik vind het zo super leuk om al jullie "ik ben zoveel weken zwanger"-banners te zien! Word er helemaal blij van! )
Hier helaas niet verlengd. Contract liep af midden in mn verlof. Ach ben uiteindelijk ruim 8 maanden thuis geweest bij mn zoontje. Is ook weer heel wat waard. Nu net weer 2 weken aan het werk in een nieuwe baan
Bij mijn eerste werd ik zwanger tijdens tijdelijk contract. Dat is wel gewoon verlengd met een vast contract. Ondanks dat het crisis was. Maar ik werk in de zorg en voor mij zeker geen 100 anderen ivm het soort werk dat ik doe. Dat zijn dus aspecten die ik mee zou laten wegen.
Mijn contract is net verlengd De zaak waar ik werk sluit per Juli en heb nu verlening gekregen tot Juli. Ik zou in augustus met verlof gaan dus komt precies goed uit. Als ik niet z'n goede bedrijfsleidster had die echt voor me geknokt heb dan zou het niet verlengd zijn door mijn zwangerschap. Het mag niet natuurlijk majaa. Ze moest toestemming krijgen van hogerop en die twijfelde omdat zwangeren een risico zijn zeiden ze. Maar mijn bedrijfsleidster heeft dat dus al die argumenten kunnen weerleggen ben haar zo dankbaar!!
Ik woon en werk in Duitsland, helaas heb ik een jaarcontract die loopt tot en met 31.08.'16 en mijn uitgerekende datum is 27.08.'16 en ze hebben me gelijk verteld toen ik moest stoppen met werken dat mijn contract niet verlegd wordt. Ondanks dat ze zeer tevreden met me zijn ed...collega's begrijpen het ook niet. Hun verlies, ik maak me er niet meer druk om dat levert me alleen maar stress op. Als ik dan weer ga werken zoek ik wel wat dichterbij huis op.
Ik heb geen contract verlening gekregen... Begin jan 2016 kreeg een gesprek dat mijn contract niet verlengd wordt... Ik verbaasde me heel erg want ik heb nog 8 maanden te gaan. Achteraf in de roddelgangen gehoord dat een collega heeft manager op de hoogte gesteld over mijn mogelijke zwangerschap. Mijn collega is ook lid van deze fourm en ze had mij herkent... Manager was bang dat ze weer een medewerker zal missen en ze heeft geen goede ervaringe met andere zwangere collega's. Ik ben nu op zoek naar een baan maar ik blijf doorgaan om zwanger te worden.
Jeetje mybigwish! Wat een bericht! Het is duidelijk dat de collega (over de rug van ren ander) een wit voetje wil halen... Ben je nu zwanger? Omdat je het heb over nog 8 maanden...?
Hoe bizar is dit! Mocht die collega dit nu lezen; je bent een vals, ellendig mens! Mybigwish, ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt, daar op je plek bent en geen ellendige collega's krijgt die je blijkbaar niets gunnen!