Zwanger, werken in de zorg, moeilijke manager

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Lala87, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Ja dat denk ik dus ook.. ik vind dit gewoon meer zieken wat zij aan het doen is dan wat anders. Ik weet nu onder welke arbo we vallen, dus die ga ik morgen heel het verhaal eens even uit de doeken doen.

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Als je ziek bent tijdens je zwangerschap en je wil op vakantie moet je dat wel even doorgeven aan de arbodienst of het uwv (1 van de 2) het is zelfs zo dat het je de uren die je ziekgemeld staat overhoud.

Even navragen dus want wat je manager zegt klopt van geen kant!

3. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Arbo gebeld, en ik sta bij hun niet eens als zijnde ziek geregistreerd................. ze kunnen me dus niet helpen zeggen ze.

4. Ik gok dat ze je niet eens heeft ziekgemeld dan.. heeft je manager wel gezegd dat ze je zou ziekmelden? Dan kan je dat tegen de arbo vertellen.. doen ze vast wel meer mee.
    Hoe is het nu?

5. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Ik ben mn hele dagen weer aan het werken, met als resultaat dat ik aan het einde van mn dienst omval, en heel mn avond naar de knoppe is omdat ik echt kapot ben.

Heb sindskort een knakkend geluid in mn onderrug wat uitstraalt naar mn li-bil. Ga ik hier morgen de huisarts voor bellen.. wie weet kan hij iets voor dr op papier zetten zodat ik wat sterker sta.

Ze zei van wel, want ze ging me ook beter melden. Vandaag belde het UWV wat ik gehad heb. Ze hadden de ziek/betermelding pas op 07-08 binnen gekregen.

Deel Deze Pagina