Hoi allemaal, Misschien vinden jullie dit stom, maar toch vraag ik jullie mening? Welke 3 dagen van de week denk jij dat het lekkerst is om te werken, zodat de week voor het gevoel het snelst gaat? Zie er tegenop om weer te werken en ben benieuwd wat jullie denk wat de lekkere dagen zijn om te werken. Ben nu van plan maandag, woensdag en donderdag te gaan werken. thanks alvast groetjes vruchtje
Ik ga de ene week ma-di-woe werken en de andere week di-woe-don! Maar dit is niet omdat ik het lekkere dagen vind maar ivm oppas van moeders en schoonmoeders en schoonzus! haha
Ik werkte een tijd di-wo-do. Dat vond ik erg prettig (even drie dagen afzien en dan alle tijd voor je kind), maar dat werd wel erg zwaar tijdens de tweede zwangerschap en door een switch van kdv ook niet meer mogelijk. Momenteel (buiten m'n verlof om) werk ik di-wo-vr. Als nr1 echter naar de kleuterschool gaat wil ik ma-di-do gaan werken zodat ik de woensdagmiddag en vrijdagmiddag gewoon thuis ben voor mijn zoontje. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Hallo, Ik werk ook de madag-woedag-dodag. Maandag is mijn zoontje thuis bij papa en woedag en dodag naar het dagverblijf. Ik vind het wel fijn zo. Altijd een lang weekend. Ik zou eventueel madag-dinsdag-donderdag werken ook een optie vinden. Met het oog op de vrije woensdag middag als hij naar school gaat. 3 dagen achter elkaar werken heb ik geen ervaring mee, maar lijkt me heel vermoeiend. Succes met je keuze. Groetjes Milo
ik ga ma-woe-vr werken. Vooral ivm het rooster van mijn man maar ik vind het ook wel lekker. Zo zit er steeds een dagje tussen voor ik weer moet werken!
3 dagen achter elkaar werken vind ik sowieso niks want dan moet ik hem 3 dagen missen . Vindt jouw werkdagen debby82 op zich ook wel lekker, maar aan de andere kant zit je er net in ben je alweer vrij en andersom. Hou het denk ik toch maar bij deze dagen. Milo ik wil ook als hij straks naar school gaat de woensdag en vrijdag vrij zijn. Dus wil dan ook ma, di, do gaan werken. Of schooltijden
Ik werk op woe-do-vrij en dit bevalt goed. Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit, zolang je het naar je zin hebt op je werk. Ik vind achter elkaar werken juist wel erg prettig, zo is de week mooi opgedeeld in werktijd en gezinstijd.
ik werk normaal di-do-vrij vind het wel lekker dat ik een lang weekend heb die maandag is toch net ff wat lekkerder ik werk halve dagen nu me colega ziek is werk is di-woe-do maar is wel zwaarder ondanks het zo voorbij is die ochtenden aan de andere kant wel 4 dagen achtereen vrij , ben benieuwd hoe ik het dadlijk ga doen als ze naar de chreche gaan
ik ga maandag, woensdag en donderdag werken, dit heeft ook te maken met de personeelsbezetting op de afdeling en maandag is me man thuis, woensdag passen me ouders op en op donderdag naar het kinderdagverblijf
Als ik weer zou gaan werken zou ik kiezen voor maandag, dinsdag en donderdag.. maar ik ga straks niet weer aan t werk.. Moet wel op tijd mn ontslag aanvragen..
ik werk ma-wo-do en dat bevalt erg goed. Na het weekend 1 dag werken en dan alweer een dag vrij, dan 2 dagen werken en alweer 3 dagen vrij. Ik heb een doorlopend vakantiegevoel
maandag, woensdag en donderdag... vind het wel lekker zo... weekend, dan 1 dagje werken en weer vrij, dan 2 dagen werken en weer 2 dagen vrij. ik werk dan trouwens 2,5 dag (12 lesuren)
Ik ga ook ma, di en woe werken. Zo hoef ik niet steeds werk over tr=e dragen als ik een dag vrij ben. En ik heb vier dagen achter elkaar alle tijd voor jr, lijkt me heerlijk. En de vrijdag is bij ons altijd een rotdag om eens een keer vrij te krijgen dus daar ben ik nu mooi vanaf .
Ik werk maandag, dinsdag, woensdag en vind het heerlijk om daarna 4 dagen thuis te zijn. Ik was van voor de geborte gewend 40 uur te werken, dus ik ervaar 3 dagen achter elkaar niet als veel. Ik hoor van anderen dat ze het fijn vinden als er juist een dag tussenzit. Heel persoonlijk dus!
Denk ook dat het heel persoonlijk is.. Ik werk nu 4 dagen in de week en heb op dinsdag vrij, zelf vind ik het heerlijk dat de week dan meteen gebroken is. Aan de andere kant lijkt een lang weekend me ook geweldig, dus ik vind alles best. Wil na mijn verlof (nog heel ver weg dus) 3 dagen in de week gaan werken, denk dat ik het gewoon aan het werk laat liggen welke dagen het worden. Mijn baas is enorm flexibel als ik het nodig heb, dus kan altijd nog wisselen en wat oppas betreft maakt het voor mij ook niets uit. Kans is groot dat ik uiteindelijk op maandag-woensdag-vrijdag ga werken, komt op het werk gewoon het best uit en bijkomend voordeel is dat dat ook de dagen zijn met leuk en afwisselende werkzaamheden.
Ik ga wo-do-vr op kantoor werken en nog 1 dag thuis. Die uren kan ik gelukkig verdelen over de 4 dagen dat ik thuis ben. Het lijkt mij juist prettig om 3 dagen achter elkaar te werken, omdat je er dan goed inzit. Na het weekend moet ik altijd weer even inkomen en als ik dat elke ma, wo en vr zou hebben zou ik veel minder presteren ben ik bang.
Ik ga eerst drie maanden ma-do-vr werken, dan 3 maanden, ma-wo-vr en dan uiteindelijk ma-di-wo. Niet mijn idee hoor, komt door KDV... Voor mij is het het best om 3 dagen achter elkaar te werken, omdat ik coordinator ben en anders steeds halve klussen heb liggen en alles steeds moet overdragen.