Been/hand in me buik...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DutchAngel, 2 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Dames...

Ik ga jullie iets uit leggen hopelijk snappen jullie het....

Ik ben 27 weken zwanger en die kleine beweegt heel goed heel veel...
    Maar nu voel ik al 2 dagen een been/hand in me zij..
    Als ik zit of beweegt voel ik daar iets zitten waarschijnlijk een been of een hand...
    Maar nu ben ik bang als ik te snel beweeg dat het straks breek of pijn doet..
    Heeft iemand hier ervaring mee...
    Het zit er dus al 2 dagen en nu nog voel ik het al ik sta, loop, zit, lig...
    Tis best een vervelend gevoel.. en ook steeds als ik ga liggen trap ze alleen maar tegen me heup aan steeds maar aan 1 kant... zit zit al dagen in me rechter zij...
    Ook als ik op de wc zit vergeet ik vaak recht op tezitten maar hier door kan ik niet eens leunend zitten anders ben ik bang dat ik me kindje zeer doet ofzo...

Sorry voor de moeilijke uitleg :)

Groetjes Brenda

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik denk dat het wel meevalt. Die beebjes zijn behoorlijk lenig. ;)
    Ik voel het zelf ook geregeld en kan soms het voetje ook een beetje vast pakken.
    Als je eens probeert op een zij te liggen. Beweegt hij/zij dan niet? Mss dat het dan weg gaat. Bij mij werkt het iig wel.

Groetjes Chantal

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

ooh ik zie dat het een zij is :oops:

4. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Haha dat geeft niet hoor...
    Maar als ik op me rechter zij gaat leggen waar zij dus ligt nu...
    Dat schopt ze juist daar... alleen wanneer ik me dus om draai houd ze op haha...
    Maar ik blijf wat voelen in me zij en ook al druk ik er tegen aan dan nog gaat het niet weg...

:oops: Volgens mij wordt ze nog erger als de 2 broers bij elkaar haha :oops:

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Haha! een eigenwijs meisje dus. :)
    Ik heb ook zo'n drukte makertje in mijn buik. Maar ik denk niet dat het kwaad kan. Is alleen soms een beetje vervelend steeds een armpje of beentje wat in je zij zit te porren. :(

Deel Deze Pagina