Hoi iedereen, wij proberen zwanger te geraken en dat van maart 2013. Ben altijd mooi op tijd met mijn MS Nu ben ik al een hele week enorm misselijk, niet enkel 's ochtends maar de hele dag door. Op sommige momenten wel wat minder dan andere maar ik blijf wel misselijk. Woensdag ben ik naar de dokter geweest en hij denkt dat het van stress komt. Toen ik zei dat ik gestopt was met de pil dacht hij dat ik misschien al zwanger was. Ik legde hem uit dat ik aan dag 17 zat wat mijn cyclus betreft en hij heeft bloedgenomen om te kijken of ik zwanger ben. Hij zei zelf dat het nogal vroeg is om die test te doen. De uitslag bleek negatief. ik heb hem ook verteld dat ik het voorbije weekend wel wat bloedverlies had, eigenlijk bloedverlies kan ik het niet noemen want er kwam niets op het maandverband. Ik zag het enkel miniem op het wc papier. 2 dagen heb ik dit gehad. De ene dag echt rood/roze (echt weinig) en de tweede dag eens wat bruiner. Dat was niet de hele dag he, 2keer op 2 dagen tijd. Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben en dat die bloedtest te vroeg genomen is of niet? Want moet nu medicatie nemen voor mijn maag en wil natuurlijk geen risico nemen. Ik wil ook niet blijven zitten met mijn misselijkheid dus het is een beetje ambetant... ik heb nog eens een andere zwangerschapstesten gedaan en die was volgens mij negatief... Ik zal maar best wachten tot donderdag? Dan moet ik normaal gezien mijn regels krijgen...
Hoi Hoi, Wat lastig zeg. Als de dokter zegt dat het wat vroeg is voor die bloedtest dan zou ik die niet helemaal serieus nemen.. Dat lichte bloed verlies zou innestelingsbloed kunnen zijn.. Maar ook gewoon afscheiding. ik heb in maart mijn spiraal laten verwijderen en wacht tot mijn cyclus weer gewoon word. Weet niet of jij moet ontpillen..?? Of nooit geen anticonceptie hebt gebruikt..? Ik zou zeker donderdag nog een keer testen. Groetjes Veratjuhh
ik ben in maart gestopt met mijn pil en sindsdien was ik altijd heel stipt dus ik denk dat ik inderdaad zal moeten wachten! zie jij ook iets op die linkse foto? Mijn vriend en ik zien wel iets... maar echt vaag!
Hoi Hoi, Ja zie heel licht een streepje..!! Gewoon woendag/donderdag weer testen..! Hoop het voor je..