Hoi, Ik heb wel ervaring met Utro gebruik. Als eerste UTRO kan geen streep veroorzaken, maar wel degelijk je menstruatie tegen houden. Sensitest vind ik persoonlijk waardeloze testen, en op de KV test is zeker een streep te zien hoor! Dus morgenochtend nog een test doen (liep jij ook niet in Gent?) Mij is is geadviseerd om tot zeker 18 dagen NA eisprong eventueel door te gaan met Utro als je een licht postieve test hebt. Succes met het (helaas) weer wachten
Hoi De sensitest testen zijn helemaal niet zo gevoelig als ze zeggen hoor. Die van de kv ziet er goed uit meis. Ik heb ook ervaring met de utro, en ik denk zelfs dat als jij ze krijgt ivm je miskramen dat je ze moet blijven gebruiken tot de twaalfde week van je zwangerschap. Dat je nu nog weinig voelt merkt o.i.d. kan geen kwaad hoor Heb vertrouwen in je lichaam meis. Hoe moeilijk dat mss ook is. Morgen nogmaals testen. Dan wel met de kv a.u.b Bij mij werd de sensitest pas licht positief toen de kv al een soort van knalde Succes! Ik ga voor je duimen
uit ervaring weet ik dat die van sensitest helemaal niet zo gevoelig zijn als dat ze zeggen! kv was veel sneller positief bij mij... ziet er hoopvol uit!
Klopt bengeltje ik loop ook in gent. Nou ga er gewoon vanuit dus dat ik zwanger ben ga vanavond nog een kv test halrn en dan morgenochtend testen. En blijf de utro dan innemen soiesow tot 12 weken. Dank je allemaal voor de reacties en advies
Ik kreeg pas symptomen toen ik 6 weken zwanger was. En goed ook, bleegh. Niet te veel zorgen maken (geen idee, waar zit die uitknop..?). Have a little faith...
Heb nog eens op de sensitest test gekeken. En als ik inderdaad goed kijk zie ik een heel vaag streepje. Morgen die ik de clearblue test. Spannend zeg of het nu wel goed zal gaan :s
Ik denk zeker wel dat er iets aan de hand is hoor!! Gebruik ook zelf utro en daar kun je absoluut géén streepje van krijgen. Ik moet de utro blijven gebruiken tot er een knipperlichtje is.
Vanochtend 2 testen gedaan van kv en van clearblue. Allebei dik zwanger. Clear blue zei 1-2 weken en dat klopt dan ook. Dus stilletjes blij dinsdag ga ik even met gent bellen
Jeej! Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat en je over 8 maanden een prachtige zoon of dochter in je armen kan sluiten.
Gefeliciteerd! Ik had in het begin ook nog niet echt kwaaltjes hoor. Alleen achteraf dacht ik wel bij sommige dingen "hmmm, raar" (geur, smaak, e.d.). Pas vanaf een week of 7 kwamen de echte kwaaltjes om de hoek kijken