dikkere buik en honger

Discussion in 'Zwanger worden' started by sem frummel, May 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik snap niks meer van me lijf heb al sinds een dikke week een dikkere buik :$geen vet voelt meer gespannen,maar ga elke dag na de toilet dus kan niet aan me darmen liggen denk ik
    en ik heb heel de dag vreselijke honger zin in alles :(zoetigheid,vettigheid,hartigheid,maar ook fruit en salade eet ik veel
    t lijkt me niet dat dit door een zwangerschap komt daar lijkt t me te vroeg voor maar waar dan wel door
    iemand ervaring??

2. simba32

simba32 Bekend lid

Apr 22, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    dit is precies wat ik ook heb ik denk :( dat het de hormonen zijn,maar ik ben net een maand van de pil af.Dus weet ik nog niet goed hoe mijn lichaam reageert op het ontpillen of dat het uberhaupt ontpillen is..

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    simba vervelend he t begin,nou ja ik ben al vanaf sept zonder ac dus dat kan t bij mij niet zijn en heb er eerder niet last van gehad dus heel vreemd ma ja je lichaam kan rare dingen doen
    jij alvast veel succes

4. simba32

simba32 Bekend lid

Apr 22, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
  5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    heeft helemaal niemand een idee ??

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Geen idee of dat het van een zwangerschap komt? Dit heb ik namelijk ook altijd een paar dagen voor mn menstruatie!
    Hou ons op de hoogte.

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

Jan 26, 2012
    1,322
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook het idee dat mijn buik boller/gespannen staat en heb ook meer trek in eten.

Ik heb 1 mei een Pregnyl spuit gekregen voor mijn eigen eisprong (2 eitjes) en zondag 6 mei een terug plaatsing gehad van een cryo.
    Dus 3 keer kans...

Vanaf gister jeukende/brandende tepels en krampen/steken in mijn onderbuik.

Vandaag 7 dpo en een hele lichte positieve test vanmorgen gedaan.

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb t nog nooit eerder gehad maar ik kan woensdag testen als ik niet ongi word dus spannend
    ik hou jullie op de hoogte;)

9. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    ik heb ook vaak een wat dikkere buik en kan dan echt heel veel eten en nog steeds honger hebben. Waarschijnlijk heeft je lichaam dat dan nodig. Ik heb dat vaak voor de eisprong en voor mijn menstruatie. Meestal dan een dag of 2-3.
    Ik hoop voor jou dat het met een zwangerschap te maken heeft!!!

succes!

10. Ior

Ior Niet meer actief

daar heb ik ook last van. Maar al vanaf ik gestopt ben met de pil en begonnen met foliumzuur. Ik ben zelfs 6 kilo gegroeid. En mijn borsten zijn 1 cup groter geworden. Zal vast aan de hormonen liggen oid, want eet niet anders dan normaal.

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Hier ook een gespannen, dikkere buik. En net als Ior, al vanaf dat ik gestopt ben met de pil (ben toen ook begonnen met foliumzuur) . Zal wel door de hormonen komen. (dat kan er ook nog wel bij ;) )

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb t nu dus pas voor t eerst
    heb in sept al mijn implanon laten verwijderen en ben in aug al met foliumzuur begonnen dus denk niet dat t daaraan ligt bij mij
    maar wie weet;)

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    is wel nog wat vroeg... 6 dagne voor nod... honger komt meestal pas veel later...

14. mies 88

mies 88 Lid

Apr 20, 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    hallo ,

ik had dus ook last van harde buik en last van steken van me navel .

ik had het zo hevig dat ik naast me bed aan het huilen was dat me vriend zij dit is niet goed doe een test en ja hoor zwanger

ik afspraak gemaakt bij vloskundige en meteen daar over gevraagd zei zegt ook dat het hormonen zijn

sucses

15. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    nou dat was dan goed nieuws,nou ja we wachten dan maar af tot woensdag wel spannend,herken dit niet van de andere maanden

Share This Page