staat een duidelijke streep hoor,.. spannend, nu moeten ze alleen nog donkerder worden ik denk ook dat kv beter is, die heeft minder hcg nodig succes met testen nog
Edit: ik dacht dit vanmiddag maar na een check up zojuist heb ik enkel iets bruin verlies .... dus nog een sprankje hoop
Nog niet gehad ... en heb al een aantal Action testjes gedaan afgelopen week Morgenvroeg (mits geen bloed maar alleen bruin, had ik bij zl ook namelijk) een kv test doen ... ben benieuwd!! Ramona hoe heb jij de foto bewerkt? Lukte mij via de mob niet namelijk.
ik hoop het zo voor jou sanne die actiontest van mij is wel duidelijk als die van jou maar twijfel daar de verhalen erover heb zelf alleen 2 action testen liggen dus ben zo benieuwd na jou morgenvroeg duim duim
ja op telefoon maar krijg hem niet via de mail na mijn computer al paar keer geprobeert zal morgen vriendlief even vragen of die kan helpen
Als je op delem klikt kun je hem als het goed is verzenden via de mail. Zo had ik het ook gedaan want uploaden via mijn mob ging niet helemaal goed
dat probeer ik ook steeds maar hij komt niet aan heb al naast het wifi bakje gestaan mis dat dat zou helpen
Ik heb tot nu toe paar testjes gedaan van action, ene keer is er een streep en andere keer omo wit, heb daarna ook met water getest, en toen weer streep, belachelijk gewoon! Hopelijk test je volgende ronde wel positief, met een andere test
Ja op die onderste 2 zie ik toch een streepje zonder te turen zelfs míjn vriend zag et zonder bril dus mss overmorgen nog een testje?