Sinds eind juni ben ik gestopt met de pil en zijn wij bezig met zwanger worden.. Nu heb ik sinds dien af en toe last gehad van warmte aanvallen, maar sinds een week echt heeeel veel, meerdere op een dag en dan vooral vanaf mn buik naar boven voelt gloedheet en als ik me vriend vraag te voelen aan mn hoofd en buik voelt hij niets, maar ik zelf wel. Iemand die dit herkend?
Ik vlam ook regelmatig. Noem t m'n overgangs opvliegers hahah Maar ik heb t echt bloedje heet dan. Wat ik de laatste dagen had waren blozende wangen.... Niet een warm gevoel vanuit m'n buik..... Spannend?
Misschien ontpillen? Zijn meer mensen die daar last van hebben Ik krijg het zelf van Clomid, dus aan mij heb je niets verder qua ervaringen.
Ik heb het de laatste tijd ook dat ik die warmte aanvallen krijg. En soms liggen we op bed om een tukkie te doen en dan ga ik voor het slapen gaan boven op me vriend liggen om hem te pesten ff kriebelen in zijn nek hihi (hij is een buikslaper) en dan zegt hij ook van jemig wat ben je warm! En ik ben echt een koudbloedig persoontje Bij mij is het echt geen ontpillen meer
Jaaa denk ook dat het door het ontpillen komt, maar wat super irritant zeg!! Laatste week zoooo vaak gehad hopelijk is het snel weg!