De aflevering van op TLC, je zou hem vast wel ergens terug kunnen kijken... TIP: Ik heb bij gebruikersinstellingen de aantal berichten ingesteld op 40. Hij staat automatisch op foruminstellingen en geen idee hoeveel berichten hij dan weergeeft per pagina, maar nu heb ik in totaal 5 pagina's van dit topic... Hoef je niet zo gauw naar de volgende pagina.
ik ben even flink in de war vandaag , ik heb een cyclus die schommelt van 28 tot 31 dgen , als ik een cyclus heb van 28 dagen heb ik vandaag me eisprong , ik heb wel een beetje last van me buik... ik heb nooit echt een eisprong gevoelt , hoe voelt het voor jullie? pfff , hopen dat ik vandaag me man kan verleiden hij heeft ochtend dienst en is dan altijd gesloopt
@lillyfee: ja spannend joh! Haha ik denk ook niet dat ik het kan volhouden tot nod, maar ga het wel proberen. Wil 1 september de eerste test doen, tenzij ik eerder ongi wordt. 2 september gaan we een weekje op vakantie, vind het dus wel fijn te weten waar ik aan toe ben op vakantie. Sowieso om te weten of ik tampons etc in moet pakken of niet
kan je niet helpen, denk altijd dat ik mijn ei dan toch voel en dan zit ik uiteindelijk toch mis , zou gewoon geen risico nemen en proberen te klussen
@lillifee migraine is een hel, I know blij dat je er weer vanaf bent pffff ja dat tweede deel van de cyclus van het kluswerk tot het testen gaat zoooooooooooooo langzaam hahahaha dat zijn de moeilijkste dagen
Chips, hele tekst getypt drukt mijn dochter op het vekeerde knopje, zucht alles weer weg. Dan maar even kort, Rozanna van harte Gefeliciteerd!! super leuk zeg! Moet wel lachen dat wij het nu eerder weten als je man, hihi... Ben zo benieuwd naar zijn reactie. Wat hebje als kadootje voor hem gekocht! Heerlijk zeg, hopelijk zorg jij voor roze voor ons Verder kan ik vertellen dat je echt net zo veel kan houden van je tweede als van je eerste! Echt waar, gaat vanzelf. Je moet alleen. Je aandacht wat meer verdelen, en ik straks bij drie dus helemaal... Vandaag leuk dagje gehad met ons gezin. Als het elke dag zo gaat is het zo 1 september wel vandaag weer in mijn hoofd dat het niet raak is deze ronde, dus ik ga me daar denk toch ook op instellen. Bij mijn eerste twee was ik er zo van overtuigd dat ik zwanger was, dat ik dat ook een dag na mijn ei al tegen mijn man zei. Nu heb ik dat gevoel gewoon niet. Maar goed, alle zwangerschappen verlopen anders, dus het kan altijd... Wie had er ook weer nega getest? Sorry weet even je naam niet meer. Echt k@t, hopelijk ben je gewoon te vroeg, kijk maar naar rozanna, drie dagen geleden nega test en nu posi!! Welkom weer aan de dames die ons weer geonden hebben. Het is gelijk weer een stuk drukker hier
JAaaaaaaaaaaaaaa Rozanna!! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid Ik denk trouwens niet dat ik een innestelingsbloeding heb gehad. Want het is nog steeds aan de gang en ook best veel helderrood bloed.Dus ik denk dat ik een week na mijn eisprong al ongesteld ben geworden? Of is hier iemand die al eens zwanger is geweest en een innestelingsbloeding heeft gehad waarbij het ook op een gewone menstruatie leek?
Even mn banner aangepast, denk nl dat ik vandaag mn eisprong heb. Helder 'slijm'achtige afscheiding en MEGA pijn in mn onderbuik. OMG! wat doet dat zeer.. *puf, puf, pufffff* Heb deze ronde miss. een hele kort LF (10dagen) dus om er zeker van te zijn dat ik mn ei niet mis, als hij er nu klaar voor ligt, dan zijn ML zn zwemmers in topconditie en mogen ze dit feestje NIET missen! gna,gna,gna
@lillyfee....migraine is k*t ja blij dat je er weer vanaf bent! En spannend! Ga jij als tweede voor roze? Ik ben nu alleen bloed verloren terwijl ik normaal naast bloed ook stolsols verlies.....en aangezien ik die nu niet verloren ben ga ik er maar vanuit dat dit een bloeding was door het verwijderen en dus niet mijn periode. @norii dan maar gewoon de dag voor je vakantie testen zal voor je duimen! @Tessel....balen meis! Maar aan de andere kant wel fijn dat je periode op gang komt toch? Hoe zit dat eigenlijk met controles? Anders ovulatietesten proberen? @Rozanna....vertel vertel! Hoe reageerde je man? Mijn blegh gevoel was direct weg na het lezen van je bericht! Laten we hopen dat we onze club snel met z'n allen kunnen verplaatsen naar het zwanger forum!
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 NOD Lijst: Droppie Drie - 31 jaar - 3e kindje- 1e ronde- NOD 19-08-2013 Jasmi - 32 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 21-08-2013 LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 24-08-2013 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 24-08-2013 Tessel30 - 29 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 25-08-2013 Lillifee - 3e kindje - 1e ronde - 27-08-2013 Rozaly - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013 Norii - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013 mamavansuus - 3e kindje - 2e ronde - NOD 30-08-2013 vos1985 - 1e kindje - 2e ronde - NOD 31-08-2013 MamaChantal - 23 jaar - 3e kindje- ronde - NOD 31-08-2013 wondertjenr2 - 25 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013 derde - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013 Jabinca - 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde- NOD 03-09-2013 Beccy - 28 jaar - 2de kindje - NOD 03-09-2013 Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde - NOD 04-09-2013 DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje- ronde - NOD 04-09-2013 TieMar - 32 jaar - 2e kindje- 1e ronde- NOD 05-09-2013 Rian85 - 27 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 06-09-2013 LieslVdB - 33 jaar - 2e kindje - 1ste ronde - NOD 06-09-2013 asmama - 22 jaar - 2e kindje - . ronde - NOD 09-09-2013 Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje- ronde - NOD 10-09-2013 ikkewil - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 11-09-2013 MamaB1984 - 28 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 13-09-2013 Samsie - 27 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 14-09-2013 Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 14-09-2013 Hope86 - 27jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD Ryv - 1e kindje- ronde - NOD Aroma34 - 1e kindje - ronde 1 na MA - NOD MienMa - .. jaar - 2e kindje - 0e ronde - NOD Zwanger: Rozanna - 1e kindje- vermoedelijke bevaldatum: 26-04-2014 Afspraken: INACTIEF? peacefield - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde- NOD 16-08-2013 Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date! (& ook de kleurtjes ) wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Zo een ledenstop want t is zo druk.. hahahaha nu moet ik ook 7 pagin's bijlezen. Dus hier ga ik! LilyChiara, ik had bij ons zoontje ook geen innestelingsbloeding hoor. Dat hoeft dus ook niet. MamaChantal, ik duim voor jullie. Hopelijk is t genoeg. Jabinca, bij de eerste wilden wij ook niet klussen om te klussen. Komt vanzelf. nu willen we beide heel graag. Sowieso is de seks nu nog beter na mn zwangerschap en onze wens is groot. We appen s morgens al dat we s avonds weer mogen klussen. Dus niks forceren maar er beide voor willen gaan. Ikkewil, hoe oud is,jouw kindje? Wij zijn ook naar plopsa geweest. Indoor, maar voor ons zoontje echt nog te groot. Denk leuk vanaf 2, 2.5 jaar. Apenheul vond hij wel super leuk! WAUW Rozanna! Zwanger! Gefeliciteerd!!!! Hoe reageerde je man? Debjjj, ik heb de testen nog van mn zoontje en ze zijn nog steeds zichtbaar. Dit waren de Kruidvat kv2 Roze, mooi hoor het 1e roze in onze lijst!! Norii, ik heb ook vandaag al een knal ovu test. Dag 11 van mn cyclus. Vorige ronde had ik m 2 dagen zo positief en de dag erna mn ei. Voelde m heel goed. Krampen, trekkerig gevoel. Dus hier vanavond weer ff aan de klus.
vinden jullie het ook zo lastig dat je niet weet hoe lang je cyclus is... wanneer moet je nou gaan klussen haha als je n lange cyclus hebt verschuift natuurlijk alles...
Ik had vorige week zondag 2 streepjes bij de ovulatietest en precies een week later dit bloedverlies. Ik ga morgen de gynaecoloog maar bellen om te vragen wat zij denkt dat dit is. Want als zij denkt dat dit een menstruatie is,moet ik weer beginnen met Clomid slikken en vanaf cyclusdag 10 weer echo's om de groei in de gaten te houden. @asmama als je het heel lastig vind,dan zou je ovulatietesten moeten kopen.Het kost dan alleen wel een hoop geld,omdat je niet weet wanneer je moet testen,moet je er elke dag 1 gebruiken Zo het wordt inderdaad weer drukker hier! Welcome Back everybody
Sorry dat ik er zo weinig ben op het momend, laatste voorbereidingen treffen voor de bruilofd. Morgen eindelijk mijn bruidsjurk halen en woensdag heerlijk dagje sauna samen met me lief...
Ha meiden, oefff, wat een indrukwekkende dag was dit!! Heb vanmiddag het boek 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gekocht en dat als cadeautje aan mijn man gegeven toen hij thuis kwam. Hij was helemaal opgetogen, had het (net als ik) eigenlijk niet meer verwacht!!! Hebben samen al heel wat geboomd en gedroomd... De hormonen doen trouwens goed hun best!! Vanmiddag gingen mijn darmen een eigen leven leiden (WHAAA!!!) en ik heb vlagen van een bléh-gevoel door mijn lijf... Heb (ws. door opgeblazen darmen) al een klein buikje!!!!! Knoop moest vanavond los!!! Borsten groeien ook, zijn behoorlijk gevoelig... pfff, wat gaat dat snel allemaal!!! Alles is nog behoorlijk onwerkelijk, maar de signalen van mijn lijf zijn luid en duidelijk!! Ik voeg bij dit berichtje (als het lukt....) een foto van de testjes toe!! 't Is nu al laat, ga morgen ook weer eens reageren op jullie berichtjes !!!! Heel erg bedankt voor al jullie blije reacties, echt super om met jullie te delen!!!
mooie testen rozanna!!! , geweldig dat het toch nog raak is geweest , manlief zal wel verbaast hebben gereageerd haha , top cadeau trouwens , even in me hoofd houden!! , ik kan nu alleen nog maar zeggen ik wil ook hahahah
Haha, manlief heeft zich ook suf gelachen om het eerste hoofdstuk in het boek (ik ook, by the way). Echt een aanrader!! Zo, nu nog even mijn nieuwe banner showen, en dan toch écht mijn bedje in... ben nog veel te wakker!!!
Duidelijk te zien het roze streepje! En nu lekker genieten Rozanna Hopelijk volgen wij je allemaal snel!