Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Tja mijn vent zit in de nacht op het moment en is behoorijk moe..normaal heeft ie er ook weinig moeite mee hoor..;)

2. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Arghhhh.... Ik maak mezelf helemaal gek!!! Alles wijst erop dat ik niet zwanger ben, ongikrampen, nega test en geen goed gevoel en toch blijf ik dat kleine beetje hoop houden zolang er geen bloed is. En had me nog zo voorgenomen tijdens de vakantie er niet mee bezig te zijn, maar het lukt me niet. Ml zei vanmorgen dat hij mijn borsten wat voller vond voelen, grrr... Natuurlijk lief bedoeld, maar ik voel helemaal niets aan mijn borsten, geen jeuk, geen steken en ook niet groter. Zeker niet in vergelijking met ronde 1. Ik hoop zo dat mijn ongi nu snel doorzet, dan kan ik mn gedachten verzetten! Want mocht het nu toch raak zijn dan heb ik denk weken nodig voor ik dat zou geloven, want dan gaat het totaal anders dan mijn eerdere zwangershappen.
    Ik hoop dat ik me morgen in kan houden, want dat ik die testen heb gekocht is veel te verleidelijk! Maar ik wordt vast vannacht ongesteld. En zelfs morgen kan nog, dan is deze ronde 27 dagen, wat me eerder is overkomen.... Zucht, sorry meiden, moest ff mijn verhaal kwijt....

Rozaly wat ontzettend bijzonder! Je hebt er zo lang op moeten wachten ik duim voor jullie dat het gaat lukken!!!

Aan de zwangeren, weten jullie nog hoe de week van je nod was? Hadden jullie ongikrampen? Ik hebnu al drie dagen ongikrampen, maar het wil maar niet doorzetten. Je leest wel eens dat dat ook wat anders kanbetekenen, maa daar geloof ik niet zo in. Ik denk eerder dat ik mijn ongi nu psychisch wat tegenhou of zo....

Ik ga het eten koken! Weer even afleiding ;) planes was trouwens super leuk! Vooral onze zoon was helemaal onder de indruk! De jongste duurde het te lang, die was erg druk en meer metandere dingen bezig, maar we wilden graag met zijn allen...

3. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Derde: De week voor mijn NOD had ik 'last' van de volgende dingen:
    - Ik had last van mijn darmen, die leken anders te werken dan normaal (opgeblazen, hardere ontlasting)
    - Gevoelige borsten (maar dat had ik anders ook voor mijn ongi)
    - Véél krampen, alsof ik ongesteld moest worden. Maar wat ik zo vreemd vond was dat ik daarbij i.p.v. bruinige afscheiding juist heel heldere afscheiding had. Net als jij had ik daar al een dag of 3 last van...
    - Dag voor NOD: Negatieve test en door de krampen echt overtuigd dat ik ongesteld zou gaan worden!!! Ik vond het echter zó vreemd dat het niet doorzette...
    - En (heel kenmerkend voor mijn zwangerschap tot nu toe) een heel zeurderig gevoel in mijn buik, waardoor ik me gewoon niet lekker voelde en soms heel emotioneel werd. Dit zeurderige gevoel heb ik nog steeds!!!
    Ik ga voor je duimen hoor!!!!!

Ben je, ondanks dat je er veel mee bezig bent, ook lekker aan het genieten op vakantie??? Sterkte en knuf voor jou!!!

4. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    ps: Mijn man was ervan overtuigd dat ik ook 'psychisch' mijn ongi aan het tegenhouden was... vond dat ik er véél teveel mee bezig was!! Terwijl ik steeds harder begon te vermoeden dat er iets anders speelde.........

5. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Mezelf een cadeautje gegeven......... ;)

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hey dames,

Hier weer even een berichtje! Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben! Ben nog steeds erg moe en vind het nog steeds erg spannend allemaal. Heb sinds deze week ook echt al een zwanger buikje! Zo bizar! Zit wel een beetje vet over heen...maar buikje is echt bol en hard...en echt darmenbuikje dus ;)

Sorry Angelique! Idd vergeten:) k las over je werk...ik zou echt een gesprek aangaan hoor! Straks wordt het je teveel! :(

@Rozanna...wat een mooi buikje al! En je beebje al gevoeld...wauw:) lekker genieten meis!

@Derde....ik had last van branderige ogen, last van mijn onderrug, erg moe en last van menstruatie krampen.

@de rest.....zwaaai! Ik probeer ook zo snel mogelijk weer gezellig mee te babbelen!

7. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Samsie: Heel goed voor jezelf zorgen!!!! Ik ken het gevoel dat je even tijd voor jezelf moet nemen... Binnenkort ook een foto van jouw 'darmenbuikje'??? Sterkte en dikke knuf!! Duim voor je dat alles goed mag blijven gaan!!!

8. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Hai meiden, ik zit hier ongeduldig te trappelen op het wachtbankje... Heb sinds een dag of 2 a 3 krampjes in m'n buik dus ik haal me natuurlijk meteen in m'n hoofd dat dat een innesteling is. Geduldig zijn is ZO lastig!

@ Rozanna: Wat een prachtig buikje! En kan goed dat je het beebje al voelt hoor. De eerste voelde ik pas met 20 weken, de tweede ook al bij 13 weken. Ik was toen ook behoorlijk dun, dan voel je het veel sneller. En wat een mooie hanger! Hangt ie op buik-hoogte?

@Liesl: is je mannetje weer een beetje opgeknapt. Het natuurlijk ook niet niks om zo ontzettend, vreselijk ziek en beroerd te zijn ;) :D Mannen… zucht!

@Meiske: Hoop dat het geen bekkeninstabiliteit is, want dan heb je nog een lange weg te gaan… Sterkte en goede nachtrust gewenst!

@Derde en Seit: allebei vrijdag testen… Spannend! Ik duim voor jullie meiden!! En nou genieten van je vakantie Derde, zet het uit je hoofd! Voor zover dat mogelijk is als een lichaam mixed signals afgeeft…

@ Rozaly: En ook voor jou vrijdag een spannende dag! Fijn dat de punctie is meegevallen en er maar liefst 7 eitjes bevrucht gaan worden! Als er meerdere gaan delen, plaatsen ze er dan 1 of 2 terug?

@ Beccy: Zaadcellen kunnen best een paar dagen overleven, dus ik duim met je mee. Over twee weken een roze test!

9. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    damn had ik hele pagina getypt, is het weer weg, ok opnieuw

10. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @beccy is je zeker gegund!! en ze zeggen toch dat om de twee dagen voldoende is, dus je hebt zeker dikke kans!

@rozaly superspannend voor jou! we duimen, en hopelijk word je nu lekker verwend

@angelique ja een gesprek aangaan is onafwendbaar lijkt me, zo'n situatie is niet houdbaar, wel voorzichtig aanpakken, zulke personen zijn nogal gevoelig

@derde ik had ook altijd ongikrampjes enz, verschil bij rolf was spierpijn in bovenbeen, kuit, bil, steken in oksel, en rond innesteling vreemde schokgolven in mijn vagina hahaha was heel vreemd had ik nog nooit gevoeld en toen wist ik het.....maar als je de pagina's van vroege symptomen leest staan daar heel vaak ongikrampjes tussen, hoop zo dat het raak is

@samsie zwaai terug hoor! verzorg je goed

@droppie drie dat hatelijke wachtbankje ;) hopelijk vliegt de tijd

@seit ook voor jou dikke duim

@meiske hoe gaat het nu? weet je al wat het is?

11. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @rozanna mooi hoor! zijn zo de leuke dingen aan zwanger zijn, lekker genieten :)

@hier manlief wil toch poging wagen vanavond, ben benieuwd, we gaan dus met een doos Kleenex naar boven, voor zijn snot hoor hahahaha ja die doos Kleenex gaat heel de dag het hele huis door met hem, hij neemt die overal trouw mee hahahaha, zou er niet zo mogen mee lachen, sorry ;)

12. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Veel plezier vanavond met je Kleenex-mannetje ;)

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wachten is killing , maar ik probeer dit keer echt vol te houden tot NOD :)

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Have fun Liesl! ;)

15. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hahahahaha:D:D:D Hopelijk is het goed gekomen;)

16. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    HOERA!! Volgende mijlpaal bereikt: 14 weken!! :):):)

17. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal

YEaaaaaaahhh :D * danst vrolijk :p*

18. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal

RRRRRRRRRRr lekkker , krijg der rillingen van hahaha :p

19. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Haha, ik weet niet hoe het komt, maar word helemaal vrolijk op onze pagina vandaag! :D:D:D

20. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Liesl, haha! Hopelijk had je genoeg Kleenex :)

Rozanna, YEAHH!! Eerste trimester voorbij! Hopelijk ben je dan nu ook snel van je misselijkheid af! Kun je al een beetje genieten? Wat gaaf trouwens dat je je beeb gevoeld hebt!

Seit, spannend! Nog n dagje. Knap dat je het zo volhoudt!

Derde, wanneer kom je weer terug van vakantie? Morgen? K hoop zo voor je dat het raak is!

Angelique, al een gesprek gehad op je werk? Of was je vrij de afgelopen dagen? Lijkt me best eng, maar dan is het daarna tenminste duidelijk!

Droppie, ppff aftellen dus! Hoop dat je ook snel een positieve test in handen mag hebben.

Hier via internet gezien dat er 5 goede bevruchte eicellen zijn. Als ze nu allemaal even goed gaan delen ;) Er mag er nog maar één terug geplaatst gaan worden, nieuwe wetgeving. Het risico op een tweeling is zo veel kleiner, en dat is goedkoper... Pas bij de 3e poging of wanneer je ouder dan 38 bent mag je ook voor terugplaatsing van 2 embryo's kiezen. Wij hadden er de vorige keer 2 terug geplaatst, en had dat nu wel weer gewild.

Deel Deze Pagina