Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Beccy, hoe heb je het vandaag gehad? En hoe is het nu met jou?

2. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    @Beccy gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat moet dat een dubbel gevoel voor je zijn. Gefeliciteerd met jullie kleine wondertje!

@DeBJiJ balen van je ongi zeg!

3. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Sorry dames ik zit aan een heerlijk rood wijntje na een flinke baaldag met veel emotionele momentjes. Helaas vanacht om 3uur wakker geworden met enorme buikpijn en niet na de wc .durven he.. bang voor de waarheid. En ja hoor, hardstikke ongi met echt de hele dag buikpijn.
    Ben zo kwaad geweest. Nu me er ma weer overheen zetten en gaan voor de volgende ronde.
    Bedankt iedereen voor de belangstelling.

Beccy jy gefeliciteerd zeg! Ben super blij voor jou.

4. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @jabinca spijtig joh! dikke knuffel

@rozaly wat een raar gedoe daar, vind niet dat ze zo maar iets moeten zeggen als ze het niet zeker weten, zo rommelig, is veel te belangrijk en emotioneel, ik hoop dat je in december terecht kan!

@angelique hier niks speciaals in het weekend :)

5. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Oh wat ontzettend balen meis, maar idd je moet door en positief blijven al is dat lastig. ;)

6. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Zo zit weer klaar om naar me werk te gaan, bijna weekend moeten we maar denken ;).
    Vanmiddag even lekker sporten , kan je je zo heerlijk af reageren vind ik altijd :).
    Fijne dag vandaag meiden .

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat een teleurstelling jabinca.. sterkte meid.
    Was je wijntje lekker? ;)

8. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Knuf jabinca!!

9. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    @Beccy, nog gecondoleerd met het verlies van je opa. Maar tegelijkertijd ook gefeliciteerd met je positieve test! Wellicht heeft het zo moeten zijn.

@jabinca en debjjj, balen van de ongi's. Blijft altijd een rotmoment!

@hier, alles gaat z'n gangetje. Het is weer wachten op de eisprong, maar dat zal wel weer even duren. Gebruik nu teunisbloemolie in de hoop dat de cyclus wat korter wordt, meer kan ik helaas nu niet doen. Heb echter nog niet de hoop dat het meteen helpt, nog geen klachten gehad die ik normaal gesproken voel richting de eisprong. Maar op een of andere manier heb ik er op dit moment een beetje rust in gevonden. Niet dat ik de hoop opgeef hoor, maar het lijkt even minder een issue. Misschien komt dat omdat ik gewoon ook weer dingen aan het plannen ben voor de komende maanden. Ik mag graag hardlopen en ik heb me ook weer ingeschreven voor een paar evenementen. Heb ik iets om naar uit te kijken. Mocht ik dan toch zwanger zijn en de energie niet meer hebben, ach ja, dan ben ik hoogstens het inschrijfgeld kwijt. M.a.w. ik ga mijn leven nu even niet meer on-hold zetten en we zien wel waar het schip strandt. Wellicht dat ik de komende tijd dus ook wat minder aanwezig ben hier.

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Hier mijn test van vandaag..
    Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal!

11. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beccy gefeliciteerd!! De test gaat de goede kant op! En heel erg gecondoleerd met je opa, dubbel, maar heel speciaal, er zit een engeltje in je buik!

Debjj en jabinca, balen!! Ik ken het gevoel helaas! Heb dit keer ook flink de balen gehad, ,maar langzaamaan ga ik naar mijn ei, en krijg ik weer het gevoel nieuwe ronde nieuwe kansen!

Vos is sta er deze ronde volgens mij ook hetzelfde in als jij! Heb voor het eerst zoiets van gewoon mijn leven blijven leiden en niet alles laten. Heb de laatste weken ook veel minder hard gelopen, ga straks weer lekker een stukje. Ook op mijn werk had ik weinig zin om nieuwe dingen op te pakken, omdat ik misschien toch over paar maanden met zwangerschapsverlof zou gaan, maar nu heb ik ineens zoiets van, gewoon alles blijven doen wat je anders zou doen en geen dingen laten of uitstellen. En dan zien we wel wanneer het raak mag zijn! Ik heb nu veel meer rust! Ongi is weer over, dus vanavond alvast weer oefenen, en vooral niet meer zo gepland als vorige keer. Als we geen zin hebben (lees ik, hihi) gewoon dagje overslaan. Mn ei kiest maar wanneer die zin heeft, ik ga er niet meer zo naar plannen. Twijfelde om deze ronde weer ovutesten te gebruiken, maar ga het juist niet doen, omdat ik er dan weer te veel mee bezig ben.
    Ik hoop dat de teunisbloemolie helpt, heb er geen ervaring mee. Lees wel dat het de doorbloeding voor innesteling verbeterd, dus als jij deze ronde zwanger raakt ga ik het volgende keer ook halen, haha...

Ik lees zo nog even de rest bij. Mnman loopt te mopperen dat ik dit ding uit moet gooien.
    Heb ook ruzie met mijn zussen over het sinterklaasfeest, niet gezellig!
    Later meer!

12. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben ik weer even, heb wel alles gelezen maar zat in een hele drukke en emotionele periode ... Nu is het emotionele achter de rug,vandaag wat regel dingen voor het weekend want dan vieren we de verjaardagen van de kinderen dus nog ff druk druk druk en dan ruuuuuust Pff daar ben ik wel ff aan toe!

Hier eindelijk weer roze 😄😄😄😄 gefeliciteerd beccy!

ronde 1 NOD 19 november (hoop ik ;) )

13. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    @ Rozaly, wat vreemd, die onduidelijkheid in het ziekenhuis. Hoop dat ze de chaos binnenkort te boven zijn en snel een plekje voor jullie hebben. Ik duim dat je voor het einde van 2013 zwanger bent!

@Jabinca, balen van je ongi! Echt een teleurstelling als je al een paar dagen over tijd bent… Hoop dat je genoten hebt van je wijntje. En nu weer blik op de toekomst: op naar de volgende ronde!

@ Vos, hoop dat de teunisbloemolie werkt en je niet zo lang meer hoeft te wachten van ronde naar ronde. Fijn dat je een beetje rust hebt gevonden. Ik merk zelf dat ik nog wel gespannen ben door het hele ‘zwanger worden’. Maar inderdaad, leven on-hold zetten is nergens voor nodig! Als je hier wat minder bent: alle begrip hoor!

@ Beccy, mooie test! Echt een duidelijke streep. Hoe voel je je nu? Beetje bekomen van de schrik?

@ Derde, blij om te horen dat je er weer wat positiever in staat. Ik maakte me een beetje zorgen om je. Goed dat je weer van het leven geniet en het zwanger worden een beetje los kan laten.

@ Lillifee: kan me voorstellen dat het een emotionele tijd was… Veel plzezier dit weekend met de verjaardag van de kinderen. Zijn ze ook ongeveer tegelijk jarig? Die van mij schelen een week (en twee jaar) dus dat vieren we ook altijd tegelijk.

@ Hier: gisteren toch niet ongi geworden. Wel krampen, maar geen bloed. Het zal vandaag wel komen. Heb niet het idee zwanger te zijn en had afgelopen zondag nog een spierwitte zwangerschapstest die 6 dagen voor nod al zou kunnen (volgens de bijsluiter). Maar als ik zondag nog niet ongi ben, dan toch nog een testje wagen. Ik snap niets meer van mijn cyclus. Ik had woensdag 16 oktober een positieve ovulatietest. Dan toch donderdag 17 okt eisprong en donderdag 31 okt ongesteld zou je zeggen…. We wachten nog even geduldig af…

14. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Spannend droppie ik duim voor je !! ik gun het je zo!!

@ vos , hoop voor je dat je cyclus daardoor verkort !! zou ontzettend mooi zijn

@ hierzo , weer een heftige ongesteldheid , komt er weer met bakken uit -.- , 1 ding weet ik cker , als ik zwanger mag raken en bevallen ben kies ik voor anticonceptie die me ongesteldheid de deur wijst , gosh

15. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Droppie drie ja maar kan het eigenlijk nog niet echt bevatten..zoo raar en voel ook echt niks..alleen wat schoonmaak drang..maar of dat nou van de zwangerschap is..
    Ben net toch even langs de kruidvat gelopen omdat er sommige zeggen dat de action testen vals positief kunnen zijn...maar ook deze was mooi positief! Nu ga ik lekker genieten, net een shirtje besteld voor mijn zoontje met ik word grote broer erop. Volgend weekend gaan we met mijn pa en ma en zus naar center parcs.. Ga het dan ook al vertellen..ben zooo benieuwd naar hun reactie..

16. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Nog steeds geen rood hier. Ik wacht morgen nog even af en dan zondag testen. Begint nu toch wel spannend te worden. Eerst was ik overtuigd zwanger te zijn, na witte test van vorig weekend had ik me er weer helemaal op ingesteld dat het toch niet zo was. En nog steeds heb ik het gevoel niet zwanger te zijn... maar waar blijft m'n ongi dan?

17. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Droppie drie wat spannend! Ik duim met je mee! :)
    De ruzie met mijn zus is nogal geescaleerd, dus ben ff met andere dingen bezig, zucht.. Kan er ook nog wel bij!
    Ik voel me inderdaad wel wat beter hoor droppie drie, wat betreft het zwang worden dan, maar verder heb ik nog genoeg sores aan mijn hoofd helaas. Heb wel gisteren een gesprek gehad met een lifecoach op mijn werk, want ik had aangegeven aan mijn leidinggevende dat het niet echt lekker met me gaat. Volgende week moet ik beslissen of ik verder wil met die lifecoach, maar doe het denk wel. Krijg ik meer inzicht i hoe ik geestelijk en lichamelijk in elkaar zit en dat heb ik wel nodig nu ik zo somber ben.
    Volgende week de verjaardag van onze oudste vieren, hij wordt al weer vijf! Wat gaat het hard :) heb er wel zin in!
    Maar eerst maar eens de ruzie met mijn zus bij proberen te leggen, want we gaan eind van de maand op zussenweekend!:)

18. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry trouwens voor egoberichtje...

19. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ego mag in zo'n situatie, Derde! Goed dat je zelf aan de bel trekt en met een lifecoach aan de slag gaat. En sterkte met je zus, ruzie in de familie is veel te veel stress. Goed naar elkaar luisteren, allebei een beetje water bij de wijn, en dan zand erover voor het eind van de maand. Succes!

20. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @derde juist heel knap dat je met lifecoach werkt!
    ja heb ook keer heel felle ruzie met mijn zus gehad, heeft bijna een jaar geduurd, niet fijn, beter dat je het toch wel uitpraat, veel succes ermee

@droppie drie hier draaien duimen ook overuren voor jou!

Deel Deze Pagina