Toppie Samsie!!!!! Hopelijk resulteert je hoge libido snel in een zwangerschap, zou helemaal te gek zijn!!!
Zo, weer ff bijgelezen. Gefeliciteerd, eindelijk wat positieve testers. Super! Nu lekker genieten! Hier nog weinig duidelijkheid omtrent Egypte. Het reisadvies is nog niet officieeln negatief en reisorganisaties mogen dan zelf bepalen wat ze doen. Onze heeft alle reizen tm vandaag geannuleerd en bekijkt dan de situatie opnieuw. Maar ff belle. Dus. Alle stress zorgt er wel voor dat ik niet zo'n zin heb om te klussen merk ik. Vanavond toch maar weer eens aan de slag. (is weer 2 wkn geleden.) en aangezien mijn ei een dezer dagen is, klussen! Balen van alle negatieve tests hier. Dan heeft het (hoe rot ook) waarschijnlijk niet zo moeten zijn. Positief de volgende ronde in.
@samsie, dat gevoel ken ik van een paar weken geleden. Het is in het verleden nog maar weinig voorgekomen dat mijn libido groter was dan die van ml. Was voor hem ook wel even wennen. Helaas zijn we vervolgens even in een dipje gekomen. Maar hou dat gevoel vast, heerlijk is dat! @meiske; stress is inderdaad killing voor je libido, hoop dat het snel beter gaat en dat je duidelijkheid krijgt over je reis.
Mijn libido gaat altijd erg omlaag van de pil..nu ik weer gestopt ben is ie weer omhoog aan het gaan.. heerlijk..alles weer veel gevoeliger ook..heb al tegen manlief gezegd dat ik niet meer aan de pil ga beginnen..word ws een koperspiraal ofZo..voor mij geen hormonen meer..
@ jasmi , Gefeliciteerd!!! Hier een beetje kribbig , volgens mij ga ik weer ongesteld worden ,ik heb licht roze afscheiding , en een innestelling kan het volgens mij echt niet zijn ik word al voor de 4e keer om de 2 weken ongesteld en ik begin der nu echt zwaar van te balen!!! , ik ben ff pissig
nou ik denk dat ik dat ook heb sinds ik gestopt met de pil ben heb ik 2x zo vaak zin whaha gek he, wat di hormonen doen met je lichaam
hahah ik ben al in een ontzettende pesthumeur me was is verkleurd naar roze , me huis was schoon nu een tering zooi en ik moet nog afwassen , gelukkig heb ik vanavond me vrjwilligers werk , heb ik ff afleiding
Hier een beetje kribbig , volgens mij ga ik weer ongesteld worden ,ik heb licht roze afscheiding , en een innestelling kan het volgens mij echt niet zijn ik word al voor de 4e keer om de 2 weken ongesteld en ik begin der nu echt zwaar van te balen!!! , ik ben ff pissig [/QUOTE] Heej, dat is balen. Als het toch weer een ongi wordt zou ik even naar de ha bellen. Want dat betekend dat je geen eisprong hebt of het eitje in ieder geval niet kan innestelen. Een cyclus moet min 21 dagen zijn om zwanger te kunnen raken. Hopen dat het bij het roze blijft, dan kan het wel een innesteling zijn. Of ben je nu al tijdje onbeschermd aan het klussen en zijn het zwangerschapsbloedingen? Dat kan ook nog he! Stekte ermee in ieder geval. Hier breekt eindelijk de zon lekker door. Ik ga lekker even in de tuin zitten...
@jasmi wat een prachtig nieuws, hartstikke gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @lillifee, heb ongeveer zo'n twee zware migraineaanvallen per jaar, heb er al één gehad toen ik Rolf al had, heb als ik hem voelde opkomen direct naar mijn man gebeld dat hij onmiddellijk naar huis moest komen, want idd dan kan je gewoon niks meer, ik ook niet gewoon in bed, zelfs niet praten, gewoon hopen dat je in slaap valt zodat je de pijn en misselijkheid niet heel de tijd voelt, ellendig is dat
ik denk dat het zelf kwam door de implanon die er op 8 aug is uit gehaald , ik kon daarna wel direct zwanger worden , ik heb nu iig geen roze meer gehad , en er is geen rood te bekennen dus ik hou nog hoop! , ik bereid me wel op het ergste voor (menstruatie) dan kan ik die klap maar gehad hebben , even afwachten dus nog
@Jasmi: gefeliciteerd!!! Ik zit nu lekker in de tuin na een dag hard werken. Met een wijntje en een chipje, even lekker ontspannen . Het echt enorm pijnlijke (.)(.), maar ja, die heb ik elke maand... . Geniet van het lekkere weer allemaal!
En nog eentje!!!!!!!!!!! Yeeeh Jasmi gefeliciteerd !! het gaat de goede kant op hier. en Debjj als dat zo blijft van die 2 weken moet je inderdaad zeker naar de dokter,dat is niet de bedoeling.. En wat betreft het stoppen met de pil :ik dacht ook altijd dat ik 'nergens last van had' totdat ik ermee stopte.Voel mij veel beter in mijn vel,veel meer 'mijzelf' jaa..is moeilijk uit te leggen Heb alleen wel meer puisten gekregen :x Hier nog steeds licht bloedverlies,maar wel veeeel minder als gisteren.Ga er vanuit dat het een menstruatie is,maar hoop nog steeds op innestelingsbloedingen.Donderdag heb ik een belafspraak met de gynaecoloog.