Hey lady's ff in me nachtdienstje alles bijgelezen en me banner aangepast. Heb behoorlijk buikpijn gehad maar het gaat nu wel weer. Moet wel zeggen dat ik niet veel bloed heb als de vorige keer. Zou er bijna wat van gaan denken maar das iets te optimistisch. We gaan ons weer richten op komende maand al zou ik dan in augustus uitgerekend zijn en dan hebben we al zoveel jarigen waaronder mijn man en ik. Maar goed, het komt zoals het komt. Weer een nieuwe zwangere, top! En heerlijk die nuchtere mannen die pas later gaan beseffen dat het dan toch raak is. Ik was dit keer weer een dag te laat dus pas toen hij van werk naar huis reed bedacht hij zich dat ik misschien wel zwanger zou zijn, helaas. Had hem graag met een fop met 'I love Papa' willen verrassen. Derde, hoe is het met de verbouwing? enne hoe was je vakantie? En Liesl, ik ga voor je duimen. Hoop zo op meer positieve testen.
Oja iemand al ervaring met de ovutesten van de action? Wou ze in huis halen als ze hier te krijgen zijn.
Nee sorry, alleen ervaring met de ovu testen van zwanger&kids. Die zijn ook niet duur en werken prima.
Het is een tweedehandsje geworden. Een collega van mm man had het kamertje nog. Ziet er nog uit als nieuw. Had nieuw 1300 euro gekost maar we mochten hem voor 300 hebben. Tsja, daar hoef ik niet ove. Na te denken. Gewoon effen wit. Ga op moment nog niks aan aankleding doen. Ben nog niet over dr kleur uit. Wb sauna. Vk zei dat als we regelmatig gingen dit geen probleem was. (gaan eens in de 2 mnd) maar heb indd de warme vermeden. Niet ineens maar langzaam afgekoeld en genoeg gerust/gedronken.
@droppie drie hahaha die mannen toch! @jabinca nee geen ervaring mee, sorry @angelique fijn dat die vervelende hoofdpijn gedaan is! @meiske ow das een mooie deal, zou ik ook niet twijfelen @hier ik stond op en voelde me in tegenstelling tot gisteren helemaal niet zwanger, pff wat een emoties moeten we toch allemaal doorstaan hé meiden, die onzekerheid, die hoop, die teleurstellingen, allemaal dikke vette groepsknuffel!
Helemaal dankbaar en blij, omdat we een prachtig hartje hebben horen kloppen en de controle bij de VK helemaal goed was!!!! 'k Werd er helemaal poëtisch van.... Ik heb jouw hartje horen kloppen in een ritme met dat van mij Ik heb je voetjes voelen schoppen Heel zacht kriebelde je mij En we hebben jou zien zwaaien met je handje, nog heel klein Tekenen die ons doen beseffen: Dit kan alleen Gods wonder zijn.
wat superfijn rozanna!! het blijft een prachtig wonder hé en wat een mooi gedichtje! mmmm nu voel ik me weer op en top zwanger, jeetje als de test negatief gaat zijn, ga ik echt wel teleurgesteld zijn, ben zo overtuigd....
@rozanne, wat een mooi gedicht @ lies, je hebt helemaal gelijk, het vrouwelijk lichaam houd ons behoorlijk voor de gek soms. Ik hoop zo voor je dat de test positief is aankomende donderdag. @hier, halve dagje gewerkt vandaag, heerlijk is dat na een weekend vrij. Verder geen idee of mijn lichaam bezig is met innesteling maar heb wel lichte krampjes onder in mijn buik. Maar ag zegt niet altijd wat he. Nog een weekje en dan gaan we het beleven, dus wachten wachten en nog eens wachten.
Nee heb er geen ervaring mee, sorry kan je niet helpen. Wel weet ik dat de zwangerschapstesten wel goed zijn dus misschien deze ook wel.
Oeioei... een nieuw zwangerschapskwaaltje heeft de kop op gestoken: JEUK op mijn buik.......!! Ik hoorde al dat dit kon voorkomen en dat vaseline een oplossing is... Eens kijken of dat gaat helpen....
@rozanna, mooi gedichtje! Helemaal zelf verzonnen? Knap hoor. Ik smeerde tegen de jeuk met een of ander mintzooitje, volgens mij ligt het nog steeds in mijn kastje, zal zo even de naam opzoeken, hielp echt heel goed! Is er ook in poedervorm. Liesl, het komt steeds dichterbij! Spannend! Ik duim heel hard voor je! Jabinca ik ga ze volgende ronde gebruiken van de action. Eilde vanmiddag de zwangerschapstesetn kopen bij de action, loopt mijn schoonmoeder in de winkel . Heb het nog maar even uitgesteld, dus, haha. Droppiedrie, hilarisch, die mannen ook! Zou mijne kunnen zijn! Bevat je het al een beetje dat je zwanger bent? Ben stiekem wel beetje jaloers, hihi. Zou ook zo graag willen voor een derde, maar ja... Meiske vroeg jij naar de verbouwing? Of jabinca, weet het even niet meer. Maar ben het al spuugzat. Leven nu al vier weken op beton met ingepakte meubels. Over twee weken komt eindelijk de nieuwe vloer erin. Nog even afzien dus. De vakantie was heerlijk, jammer dar het zo snel voorbij gaat. Hier gister weer geklust, ging helaas voor mijn gevoel iets te gepland, maar wil toch mijn ei niet mislopen. Hoop dat het komende dagen wat meer ontspannend is. Maar net ff ruzie met ml, zucht....over niets, over het eten, grrrr...
Haha, ja inderdaad zelf geschreven, wist zelf niet dat ik zo poëtisch was, maar dat is blijkbaar ook wat een zwangerschap met je doet.... Ben benieuwd naar het 'mintzooitje'! Vanaf morgen smeren, smeren, smeren, want ik zit vandaag de hele dag al te krabbelen ... Heb trouwens vanmorgen EIN_DE_LIJK kraamzorg aangevraagd. Ik vond het nog steeds apart om het zo vroeg te regelen, en was nog steeds bang dat het mis zou gaan. Sinds gisteren ineens veel meer vertrouwen... de Roze Wolk is wat groter geworden gelukkig!!! Ineens begin ik echt te houden van dat kleine wezentje in mijn buik. Dat gevoel kende ik nog niet, om de één of andere reden hield ik het een beetje van mij af... Ooohw... word ik ineens weer zo poëtisch en gevoelig.....!! Oja en gisteren ook voor het eerst gezwommen... nou ja... 't was meer poedelen, maar ik voel mijn buikspieren flink!! 'ns Kijken of ik iedere week kan gaan! En dan die bandenpijn.... Iedere keer als ik nies of hoest, schieten de pijnsteken onder in mijn buik! Of als ik snel opsta ofzo... Maar het geeft me tegelijk een goed gevoel: De boel groeit en dat is precies wat de bedoeling is!!!
Rozanna, het is mentholcreme. Het merk wat ik heb is mentho10. Maar je kunt er gewoon om vragen bij de drogist en zeggen dat het voor een groeiende buik is . Misschien hebben ze ook andere merken. Het trekt ook goed in, dus geen vieze bende ofzo.
@derde oei hopelijk komen jullie snel terug in de juiste sfeer en wat een pech net je schoonmoeder tegen het lijf lopen daar of all people! @rozanna blij dat je je gevoelens toelaat en die wolk maar groter wordt, je bekijkt het super, is idd het nestje van je kleintje dat groter wordt @hier serieus aan het twijfelen om morgen al een test te wagen