Ja helaas wel tussen beide kinderen een missed abortion,met 11 weken kwamen we er achter dat het vruchtje met 5a6 weken gestopt was 😢 en dan nu weer mis maar dat verhaal ken je...
Droppie drie is het nieuws al geland? Lekker aan het genieten? Nog gefeliciteerd! Had het wel al gelezen maar kon niet reageren... Mooi grdichtje rozanna!! Spannend lies! Ben benieuwd 😄 duim voor je!
YIEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHAAAAAAAAAA ZWANGER!!!!!! twee vette knaltesten ik durf wel zeggen dat ik vandaag de gelukkigste mens ter wereld ben zo ongelooflijk blij zo blij zo blij
Ik sna heel goed dat je daar over twijveld, en vooral omdat je het de ene keer wel zeker weet en de andere keer niet.
Wat super meid, van harte gefeliciteerd. Nu durf ik me hier helemaal even niet meer te vertonen denk als het bij mij weer niet raak is dit keer. Moet nog een week wachten, en wachten duurt lang haha. Nee eg super voor je.
Gefeliciteerd Liesl!!!! Goeie deal!!! Hier net negatief getest, ben zo bang dat het mis is gegaan.... :s
ja hoop dat het snel raak is voor jullie allemaal, dat zou me nog gelukkiger maken! en dat wachten is gewoon killing en die teleurstelling is ook zo groot als het niet is, pfff vind het allemaal maar niks, in begin is het nog leuk, maar die pret vergaat snel hé zou foto willen plaatsen maar sinds nieuwe update windows 8.1 herkent de pc mijn fototoestel niet meer
Manlief is vandaag jarig, ik wilde hem een knaltest geven omdat die van zondag zo licht was... Geen bloedveelies oid. Het was een test van etos 2 voor 5 euro. Zo nog een van cb halen die tekst aangeeft....
ow droppie drie wat k*t zeg! wat een slecht gevoel moet je nu hebben, hopelijk heb je straks weer een supertest ik hoop het zo erg!!!!! wel hoopvol dat je geen bloed hebt
Waaaaa gefeliciteerd lies!! 😄😄 super goed haha en ik begrijp je blijde gestuiter heel goed haha OW nee droppie drie wat onzeker! Had de test wel een controle streep? Veel gedronken? Pfff 😞 Ik zou denk ik meteen testen kan niet tegen die onzekerheid maar denk dat het beter is te wachten! Of een paar uur niets drinken en dan met die urine testen?
LieslVdB, gefeliciteerd!!!! Wat een leuk nieuws zeg! Droppie Drie, wat moet jij je naar en onzeker voelen zeg.. Ik zou straks meteen een testje doen maar dat ben ik.. vind t altijd erg moeilijk om te wachten. Misschien kan je er morgen ochtend dan ook nog eentje doen
Ga er twee halen, 1 voor straks (eerst paar uur niets drinken) en 1 voor morgen ochtend. Zucht... Ik voel me zo verdrietig nu. Hoe zo'n testje je humeur in 1 keer kan veranderen zeg...
Jaaaa!!! Liesl gefeliciteerd!!! Wow, wat een roze week ineens! Droppiedrie, heb je toevallig veel gedronken gisteravond? Ik snap je onzekerheid, ik hoop dat een andere test wel weer duidelijkheid geeft! Jeetje dat verwacht je dan ook niet meer zeg, ik hoop dat je urine gewoon te verdund is en dat je nieuwe test straks gewoon positief is! Ik zou nu zelf voor een cb digital gaan, maar ja die zijn wel prijzig! Angelique ik snap het heel goed hoor, ik denk dat als ik deze ronde weer niet zwanger ben dat ik dan ook even heel erg moet slikken. Ondanks dat ik voor alle zwangeren super blij ben geeft het elke keer weer even zo'n steek dat het bij jezelf nog niet gelukt is. Maar wij gaan ook gewoon zwanger worden hoor! Het komt wanneer het komt, maar het moet alleen niet meer te lang duren, haha... Liesl, zie je heb je het shirtje niet voor niets gekocht! ik ga denk ook maar vast iets kopen, wie weet helpt het, hihi... Moet weer werken, blegh, weer een vrijwilligester inwerken, zo'n gepensioneerde die echt over een jaar nog niks snapt, schiet gewoon echt niet op. Kost me alleen maar energie, terwijl ze ons zou moeten verlichten, maar ben bang dat dat nooit gaat gebeueren. Ze komt alleen maar haar tijd vullen, omdat ze niets te doen heeft en zit de hele dag maar te kwebbelen...zucht.... Succes vandaag droppiedrie, ik leef met je mee! En liesl strooi even een beeje roze voor ons niet zwangeren!
@Liesl: Oh, wat superleuk zeg! Je had er al zo'n goed gevoel bij!! Ik vind het zo leuk voor je!! Van harte gefeliciteerd meid en nu heerlijk gaan genieten!!!! @Droppie Drie: Misschien was deze test minder gevoelig dan de vorige die je had gedaan??? Inderdaad even een 'goede' van cb kopen ofzo... Ik duim voor je dat die weer prachtig aan zal geven dat je zwanger bent!!! (In ieder geval gefeliciteerd met ml!) @Derde: Sterkte vandaag met mevrouw kwebbelkous!!!!!
@ liesl gefeliciteerd meis...wanneer ben je uitgerekent dan?? @ dtoppie drie balen meis...hopelijk gewoon vals negatief en straks een mooie test voor jou!! @ gister toch wat last van mijn borsten gekregen..en mijn buik was mega opgezet!! Zo kan ik het niet lang geheim houden haha..ga het vrijdag aan mijn familie vertellen..