Liesl MOppieee geweldig !!! gefeliciteerd !!! Droppie wat fijn zoon cb test!!! Nogmaals gefeliciteerd!! Ik heb knallende ruzie met ml , deze maand gaat het iig denk ik helemaal niks worden, ik ben gefrustreerd en verdrietig , dus ik ga ff in men eigen sop gaarkoken!! ^^
Liesl, woehoe!!!! Gefeliciteerd Droppie, ik was blij dat k vandaag geen tijd had, kon in een x door na je positieve post. Wat zal jij bang geweest zijn. Hoop dat je nu weer kunt relaxen!
Gelukkig droppiedrie! Bij alle vrouwen is deconcentratie hcg anders en misschien inderdaad wel een later ei? Oh debjj, wat balen. Ruzie is niet leuk! Maar je moet nog even tot je ei, misschien is het bij die tijd weer goed? Heb vandaag flinke buikkrampen gehad, misschien mijn ei al? Hij was vorige ronde blijkbaa erg laat, misschien nu weer wat meer mijn oude cyclus terug. Ik hoop het. Maar we klussen nog even door . Ik ben zo bang dat het zwanger worden niet lukt doordat ik teveel stress heb. Ik hoop zo dat dat niet uitmaakt. Wie ging er ook alweer aan de teunisbloemolie?
DebJjJ, balen zo'n ruzie. Maar je hebt nog 10 dagen om het goed te maken! Derde, ik ben ook dwars door de stress heen zwanger geworden hoor. Werk momenteel 50+ uur per week, zit de aannemer achter z'n broek omdat ie nou ein-de-lijk de schuur moet afmaken en ben intussen de voorbereidingen aan het treffen voor het feestje van ml komende zaterdag. Hij is namelijk 40 geworden (oud he...), dus dat moet gevierd worden! Wat ik maar wil zeggen, stress maakt echt niet zo veel uit. Komt goed hoor! En Angelique, ik vind het ook niet kunnen hoor, dat je ons een heel weekend laat zitten voor je werk. Kwestie van prioriteiten stellen!
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 NOD Lijst: Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 13-11-2013 Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 16-11-2013 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde - NOD 08-11-2013 Lillifee - 29jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 19-11-2013 derde - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde - NOD 22-11-2013 Seit - 26 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD ±25-11-2013 vos1985 - 1e kindje - 4e ronde - NOD 26-11-2013 Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde - NOD 28-11-2013 DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 30-11-2013 Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 07-02-2013 MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ?? Zwanger: Rozanna - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014 LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 03-05-2014 Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014 Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-07-2014 Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2013 LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: Vlindertjes Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas een vlindertje.. MK bij 9wk MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje.. Afspraken: Rozanna: 4-11 controle VK, 18-11 PRET ECHO! LilyChiara: Samsie: 8-11 Termijn echo Meiske1988: 28-11 controle VK Beccy: Droppie Drie: LieslVdB: INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!) ikkewil - 29 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
@droppie OEF was heel de dag bij mijn ouders, direct komen kijken nu ik terug thuis ben, zoooooooooooo blij dat hij terug positief is!!! @debjjj kom op meid, probeer toch maar goed te maken ook al is het moeilijk, je gaat er spijt van hebben als je daardoor maand overslaat want het komt sowieso toch goed, niet? jij moet gewoon ook binnen drie weken positieve test hebben xxxxxx bedankt voor alle lieve reacties!
Ik heb echt geen ander gevoel helaas' was dat maar zo.... Alleen erg moe,maar ben ook erg druk dus tja...??
Liesl gefeliciteerd meid! Oh nee droppiedrie! Dat is ooj helaas het verraderlijke aan vroeg testen. Als je het niet weet, wordt je 'gewoon' ongi.. Sterkte meid.. @hier: collega blijkt langdurig ziek te zijn. En ik zit er helemaal doorheen. Gisteren niet gelunched, was veel te druk. Ik lees hier wel alles mee, maar heb niet altijd tijd om te reageren. . Sorry
Ooh droppiedrie...ik blijf voor je duimen! Sterkte meid en een dikke knuff! Seit....trek aan de bel op je werk! Jij kan ook maar zoveel en daarna houdt het op hoor! Moet er toch niet aan denken dat jij straks overspannen thuis zit. En als die stress is ook alles behalve bevordelijk voor je kinderwens!
Ohnee droppiedrie, geen vmk hoor. Ik zal aan je denken meid. Maar ik ben er wel heel bang voor omdat je test dan blijkbaar toch iets minder hcg aantoont dan je verwachtte. En nu bloedverlies, ik hoop dat het loos alarm is. Jeetje sterkte hoor! Seit, neem je rust hoor, als je het niet meer trekt gewoon ziek melden, jij bent ook maar een mens. Of aan de bel trekken dat er iemand extra bij moet komen op je werk hoor. Want als jij straks ziek thuis zit hebben ze helemaal niemand meer. Logisch als je even geen tijd hebt voor hier hoor. Elsjuh, toch lijven hopen, sommige dames voelen niets, maar ik ben ook zo hoor, als ik geen kwaaltjes heb weet ik eigenlijk wel weer genoeg. Liesl is het al een beetje bezonken? Wanneer ga je het shirtje showen aan je familie? Moet de kinderen wegbrengen...
@derde moest gisteren sowieso naar mijn ouders omdat mijn petekindje jarig is (mijn zus woont bij mijn ouders in met haar zoon) en kon mijn mond niet houden, dus t-shirt is al niet meer nodig ja ik heb dat altijd gehad bij mijn ouders, moest altijd alles direct vertellen, zij weten echt alles van mij ook al ben ik superblij en voel ik me al misselijk en heel zwanger, besef is er nog steeds niet helemaal, kan het nog niet bevatten dat het nu voor mij ook gebeurt, komt nog wel @droppie drie gaat het een beetje meisje?? xxx
Verloskundige gebeld. Het is waarschijnlijk mis. Extra testen heeft geen zin omdat Hhg nog zo'n 3 weken in bloed en urine aanwezig blijft. Het is nog te vroeg om een hartje te kunnen zien. Afspraak gemaakt voor woensdag de 13e, dan pas meer duidelijkheid. Bloed is nu helderrood dus ik heb er geen vertrouwen in dat het goed komt. Ben heel erg verdrietig... Was wel gewoon naar het werk gegaan (rottig plichtsbesef!) maar zit hier nu te janken naast de wc dus ik stap zo weer in de trein terug. Kut, kut, kut! Ik ben zo verdrietig, wil alleen maar in m'n bed liggen...
natuurlijk meid! wat zit je nu op je werk te doen, gewoon naar huis, misschien een badje en bed in, gewoon doen! huilen, tijd voor jezelf, nu zeker niet gaan werken xxx dikke knuffel!
Hoi meiden, ik ben weer terug van vakantie! Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar aan alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!! @Droppie Drie: bah wat ontzettend naar, veel sterkte!! En idd lekker naar huis gaan! Wij hebben besloten dat we, ondanks mijn nieuwe baan, toch blijven proberen . We willen het allebei toch wel heeeeel graag.... ronde 7 - NOD 1 dec
Oh nee. Balen droppie. InderdaD lekker naar huis gaan en tijd voor jezelf maken. Werk draait ook wel zonder jou door. Heel veel sterkte, ook voor je man. Inderdaad aan de bel trekoken seit. Dit kan zo echt niet langer. Geef in een ggesprek eerlijk aan hoe je je voelt, en dat geen mens dit lang vol houdt. Wat heeft het wWerk er aan als jij sstraks overspannen thuis zit? Hebben ze helemaal niemand meer. Kom voor jezelf op! Xx Welkom terug kokosnoot. Hoe was je vakantie? Genoten?
O Neee drpppie drie!!!was er al beetje bang voor... Ga maar lekker naar huis en verwen je maar een beetje..